בא לבקר במאורת הנמר: יוסי ניסן, פריוריטי

03/07/2022 13:05
סמנכ"ל השיווק הגלובלי בפריוריטי.

באחרונה הגיע לבקר במאורת הנמר יוסי ניסן, המכהן כסמנכ"ל השיווק הגלובלי בחברת פריוריטי (Priority).

במסגרת תפקידו, אמון ניסן על פיתוח פריוריטי בשוק הבינלאומי ועל חיבור כל הפתרונות הוורטיקליים החדשים של החברה, שנובעים מרכישות משמעותיות שהתבצעו בשנה האחרונה, לכדי חברה אחת, המציעה ללקוחותיה פתרונות רחבים הרבה יותר.

"לפריוריטי כ-50 שותפים בישראל ו-50 שותפים ברחבי העולם ויותר מ-75,000 לקוחות בעולם ב-40 מדינות שונות. רק ב-2021 התווספו יותר מ-1,000 לקוחות לשירותי החברה, ובין הלקוחות החדשים ניתן למנות חברות היי-טק, דלק, תדהר, עוף טוב, אמישראגז, אלקטרה, מוסדות חינוך של עיריית תל אביב, מקורות, בנק יהב, ועוד", מספר ניסן, ומפרט על שילוב הפתרונות החדשים בהיצע של החברה ללקוחותיה. "לדוגמה, "פריוריטי מציעה ללקוחות הקמעונאות שלה פתרונות נוכחות מתקדמים בעקבות רכישת חברת עובדים-נט, דבר החוסך הוצאות משמעותיות למעסיקים ומגן עליהם מפני הפרת חוקי ההעסקה. אנחנו לוקחים את החברות החדשות שרכשנו, מפתחים את הפתרונות ומציעים אותם כ-add on ללקוחות בתחומים השונים".

"פריוריטי מובילה גם בחדשנות", מוסיף ניסן "השנה הוספנו יכולות של בינה מלאכותית, AI, יכולות של פרסונליזציה וייעול תהליכים טכניים עבור המשתמש על ידי אוטומציה ו-RPA. הלקוחות עפים על זה, שואלים שאלות על החדשנות ואף פונים אלינו בבקשות נוספות. אנחנו רוצים כל הזמן להביא ללקוחות עוד ערך. מצד אחד יש לנו Cloud ERP במודל SaaS מלא, ומצד שני אנו מציעים פתרונות רחבים לשווקים ורטיקליים End-to-End, ללא צורך באינטגרציה נוספת בין מערכות. בריטייל (קמעונאות), למשל – יש לנו את המערכת היחידה בעולם שנותנת פתרון תוכנה End-to-End מהקופה, עבור במחסנים ועד הייצור. אין עוד כאלו מערכות בעולם. עם הכוח של פריוריטי והנוכחות החזקה, אנחנו יוצאים עם הפתרון לשוק בארה"ב, שם רשתות הקמעונאות הן בעלות אלפי חנויות".

ניסן מציין, כי "האתגר הגדול ביותר בשוק העסקי הוא היכולת להתמודד עם שינויים בשוק ולהצליח. למשל, התמודדות עם שיבוש – כמו הקורונה, ש'מזיזה לחברות את הגבינה', הבעיות בשרשרת האספקה, החוסר בשבבים ועוד – דוחפץ חברות לבצע שינוי של מודלים עסקיים, והשאלה היא היא על בסיס מה נקבל את ההחלטה. על מנת להתמודד עם האתגרים הללו, חברות חייבות לאמץ מערכות ליבה פתוחות לגמרי, פלטפורמה ממש ולא מערכות תוכנה סגורות. באמצעות מערכות פתוחות, פלטפורמת ERP פתוחה, למשל, חברות יוכלו להתממשק למספר רב של תוכנות ואפליקציות ועדיין להיות מסוגלות לראות את כל התהליכים, הטרנדים, המכשולים ועוד, ממקום אחד, ללא תלות בדיווחים, או בחיבור מלאכותי שנתפר במיוחד, שלא תואם לתקדמות הטכנולוגיה וקורס עם שינויים. מנכ"לים של חברות חייבים לדרוש מערכות ליבה שמאפשרות חיבורים ויכולת בקרה ושליטה מקצה לקצה על מנת לקבל את המידע בצורה שקופה, כל הזמן, וכך לזהות תהליכים ומגמות as-it-happens.

"לאור הרכישות, אנו בצוות השיווק מובילים תהליך של מיתוג, שיכיל את כל המוצרים והפנייה לשווקים השונים, וכמובן יוכל להכיל רכישות עתידיות. בנוסף, לאור ההתרחבות, נעבור לבניין משרדים חדש ומרשים בראש העין, באותו הרחוב שאנו יושבים בו היום, שיוכל להכיל את מספר העובדים העדכני של החברה ויותר.

"מבחינה אישית" מוסיף ניסן, "היה לי תענוג גדול להיכנס לחברה לפני כחצי שנה, להתקבל בחום על ידי שגיב גרינשפן והנהלה, שעובדת יחד, ללא פוליטיקה. העובדים בחברה ממש רתומים להצלחת החברה ולקוחותיה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים