באו לבקר במאורת הנמר: מנהלי ERP Logic וסאפ ישראל

30/06/2024 16:05
באו לבקר במאורת הנמר: מימין - נאוה שבתאי וארז דהן מ-ERP Logic, ורמי מנחם וגילי לבקוביץ' מסאפ ישראל.

לפני ימים אחדים באה לבקר במאורת הנמר רביעיית מנהלים: נאוה שבתאי וארז דהן מ-ERP Logic, ורמי מנחם וגילי לבקוביץ' מסאפ (SAP) ישראל.

ERP Logic היא חברה גלובלית, שפועלת בעולם יישום מערכות סאפ. הסניף הישראלי קיים כבר לא מעט שנים, ודהן מנהל אותו. יש לציין ש-ERP Logic פעילה ב-12 מדינות והיא שותפת זהב של סאפ בישראל. היא מעסיקה מעל 1,000 מומחי סאפ והסניף הישראלי כולל מרכז מצוינות, ייעוץ, פיתוח ויישום עם עשרות מומחים, ומשרת מעל 70 לקוחות ארגוניים.

דהן אמר כי "אנחנו חווים ביקוש וגידול בהתעניינות מצד הלקוחות בפתרון ה-ERP של סאפ בענן, GROW with SAP – גרסת הענן הציבורי של SAP S/4HANA". לדבריו, "המרכז נמצא בתנופה גדולה עם ההשקה של GROW with SAP". דהן ציין שהמערכת מבוססת הענן והבינה המלאכותית כוללת תמיכה בעברית, לוקליזציה מלאה ותמיכה בחוקי המס בישראל. היא אף מאושרת על ידי רשויות המס בישראל.

הוא מנה כמה פרויקטים להטמעת המערכת שהחברה השלימה באחרונה, בהם ב-Mlead – החברה שמנהלת את פרויקט הרכבת התחתית בתל אביב. דוגמאות נוספות הן של החברות Rocheux ו-Avanos Medical.

מנחם, המשמש כסמנכ"ל התפעול בסאפ ישראל, סיפר כי "GROW with SAP, שהשקנו באחרונה בארץ, מיועד ליישומים חדשים של ארגונים בצמיחה. הפתרון משתלב במגמות העולמיות והמקומיות – הגירה לענן ציבורי ושימוש בבינה מלאכותית מובנית".

הוא ציין שמעל 5,000 ארגונים ברחבי העולם כבר הטמיעו את המערכת, שכוללת לוקליזציות ל-59 מדינות שונות ותמיכה ב-33 שפות – כולל, כאמור, ישראל ובעברית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים