רשות הגז פרסמה מכרז להקמה ותחזוקה של מערכות מידע בהיקף מאות אלפי שקלים

החברה שתזכה במכרז תצטרך להקים את מערך המיחשוב של הרשות, בכלל זה בסיסי נתונים ויישומים אחרים, כגון מערכת מבוססת CRM, וכן להתאים ולחבר את היישומים עם משתמשים החיצוניים וחברות ההולכה והשיווק של הגז הטבעי בישראל ● על פי ההערכות, סביבת התפעול של הרשות תהיה בשיטת מיחשוב ענן דרך תהיל"ה ● ברשות הגז מתכוונים להרחיב את מספר המשתמשים בגז הטבעי כך שהוא יכלול את כל מגזרי המשק, ולא רק מפעלים גדולים וחברת החשמל

רשות הגז, ששייכת למשרד התשתיות הלאומיות, פרסמה מכרז להקמה ולתחזוקה של מערכות המידע שלה, בהיקף של מאות אלפי שקלים.

החברה שתזכה במכרז תצטרך להקים את מערך המיחשוב של הרשות, בכלל זה בסיסי נתונים ויישומים אחרים, כגון מערכת מבוססת CRM דייני מיקס של מיקרוסופט (Microsoft) – אם כי זהות מערכת ה-CRM טרם הוחלטה סופית, וכן להתאים ולחבר את היישומים עם המשתמשים החיצוניים וחברות ההולכה והשיווק של הגז הטבעי בישראל, המפוקחות על ידי המשרד. על פי ההערכות, סביבת התפעול של הרשות תהיה בשיטת מיחשוב ענן דרך תהיל"ה, אולם טרם התקבלה החלטה על כך. עשויות לגשת למכרז כל חברות האינטגרציה בישראל, בהן נס, מטריקס, מלם, One1, טלדור וקבוצת אמן.

החברה שתזכה במכרז תצטרך להעמיד צוות של לפחות 10 מפתחים או מיישמים בתחום ה-CRM. מנהל הפרויקט יהיה צריך להיות, לפי תנאי המכרז, בעל ניסיון בניהול פרויקטים בהיקף של לפחות 50 משתמשים.

רשות הגז היא גוף שתפקידו להסדיר את שוק ההולכה של הגז הטבעי, שהינו ידידותי לסביבה, דל בפליטות ומזהמים הנמצאת וזול מאנרגיות אחרות. הגז הטבעי אמור להיות משווק בכל הארץ ולהחליף את מקורות האנרגיה המקובלים כיום – פחם ונפט. תפקידיה של הרשות הם לפעול ליישום מדיניות הממשלה לקידום משק הגז הטבעי, לקבוע תוכנית אב למערכת ההולכה שלו ועדכונה, לבצע סקרי ביקושים של צרכנים, להכין רישיונות בהתאם לחוק משק הגז הטבעי ולפקח על בעלי הרישיונות.

הרשות פועלת משנת 2002. היא מהווה כיום גוף מטה קטן, אולם הכוונה בעתיד היא להרחיב את מספר המשתמשים בגז הטבעי כך שהוא יכלול את כל מגזרי המשק, ולא רק מפעלים גדולים וחברת החשמל. הרשות מעודדת את קידום הפעילות בתחום חלוקת גז טבעי בלחץ נמוך, מתוך מטרה לספק גז טבעי שיתקבל ממערכת ההולכה לצרכנים תעשייתיים ומסחריים קטנים יותר. בעולם, הגז הטבעי משמש לצריכה גם בעסקים קטנים ובבתים (לחימום ולבישול), ולעתים אף לתדלוק אוטובוסים ומכוניות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים