אמזון השיקה כלי GenAI שיסייע לקונים באתר

הכלי, רופוס, יכול לסייע במציאת מוצר מסוים בהתאם לקטגוריות שונות - למשל מתנת יום הולדת או לחתונה, לערוך השוואות בין מוצרים ולקבל המלצות למוצרים שהמערכת חושבת שמתאימים לקונה

רופוס.

הבינה המלאכותית היוצרת מגיעה גם לאתר המכירות של אמזון: החברה הודיעה בסוף השבוע על כלי חדש בשם רופוס, שמטרתו לסייע לקונים באתר. הוא יכול לסייע להם בכמה היבטים, כמו מציאת מוצר מסוים שמחפשים אותו בהתאם לקטגוריות שונות – למשל מתנת יום הולדת או לחתונה, אפשרות לערוך השוואות בין מוצרים וגם לקבל המלצות למוצרים שהמערכת חושבת שמתאימים לקונה.

רופוס זמין כעת רק בגרסה האנדרואידית של האתר, ובינתיים רק לקבוצה מצמצמת של בוחנים. אולם, לפי אמזון, בשבועות הקרובים הכלי ייפתח לבוחנים בכל ארצות הברית, לפני שיושק באופן גלובלי.

לחפש או לשאול שאלה. רופוס.

לחפש או לשאול שאלה. רופוס. צילום: אמזון

מי שהכלי כבר זמין לו יכול להקליד בשורת החיפוש של האפליקציה של אמזון את מה שהוא רוצה לרכוש בשפה חופשית, ולאחר מכן תופיע חלונית מתאימה בתחתית המסך. את החלונות ניתן לגרור למעלה כדי להמשיך לחפש, וגם לשאול את המערכת שאלות על מנת לחדד את התוצאות – לדוגמה, איזה מחבט טניס מתאים לילדים, ושאלת המשך יכולה להיות, האם זה מגיע בתיק נשיאה כחלק מהעסקה.

רופוס אומן על בסיס הנתונים שמכיל את כל מוצרי החברה, התוכן שנכתב בהתאם, התוכן שכתבו המשתמשים בתגובות ובסקירות שלהם, וכן על פי מידע משלים מהרשת לגבי המוצרים השונים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים