טנאבל רוכשת את אאוריקה הישראלית בעשרות מיליוני דולרים

החברה הנרכשת הינה ספקית ניהול עמדות אבטחת נתונים לסביבות ענן, וטנאבל צפויה להוסיף את היכולות הללו לפתרון ה-CNAPP שלה

מייסדי אאוריקה: מימין - אסף וייס וליאת חיון.

טנאבל – חברה שפועלת להקטנת החשיפה של ארגונים לאיומי סייבר – הודיעה בסוף השבוע כי רכשה את אאוריקה (Eureka Security) הישראלית, שהינה ספקית ניהול עמדות אבטחת נתונים (DSPM) לסביבות ענן. סכום הרכישה לא פורסם, אולם על פי הערכות בענף, מדובר בעשרות מיליוני דולרים. הרכישה צפויה להיסגר במהלך החודש הנוכחי.

אאוריקה הוקמה באוקטובר 2021 על ידי ליאת חיון, המשמשת מנכ"לית החברה, ומי שבעברה הייתה סמנכ"לית ניהול מוצר בפאלו אלטו, ואסף וייס, סמנכ"ל הטכנולוגיות ובעברו מנהל פיתוח בכיר במיקרוסופט ובפאלו אלטו. השניים הכירו ביחידה טכנולוגית של חיל המודיעין, שבה הם שירתו. במהלך שירותם הם קיבלו את פרס ביטחון ישראל.

הפלטפורמה של הנרכשת עוזרת לצוותי אבטחה לקבל מבט הוליסטי על היקף אבטחת נתוני הענן של הארגון, להילחם בסטייה ממדיניות ובשגיאות תצורה שמסכנות נתונים, ולשפר באופן רציף את עמדת האבטחה שלהם לאורך זמן.

בטנאבל אומרים שבאמצעות הוספת יכולות DSPM לפתרון ה-CNAPP של החברה, לקוחותיה יוכלו לזהות ראיות מרכזיות שקשורות לסיכון נתוני ענן, כולל היכן נמצאים הנתונים הרגישים בקלאוד, למי יש גישה אליהם ומהי חומרת הסיכון הכרוך בפגיעה אפשרית בנתונים. על פי החברה, נראות מסוג זה היא קריטית ליכולתו של ארגון לבצע הערכה מדויקת של תאימות אבטחת הענן שלו.

רכישה שלישית של טנאבל בישראל

מדובר ברכישה שלישית של טנאבל האמריקנית בישראל: בספטמבר אשתקד היא קנתה את ארמטיק, שפיתחה פתרון למניעת דליפת מידע והגנה על סביבות ענן, ב-265 מיליון דולר, ובדצמבר 2019 היא רכשה את אינדג'י, שמנטרת ניסיונות פריצה לרשתות בקרה בזמן אמת, תמורת 78 מיליון דולר.

שי מורג, סגן נשיא בכיר ומנהל כללי של אבטחת ענן בטנאבל, אמר כי "הטכנולוגיה של אאוריקה תאפשר לנו לספק תעדוף טוב יותר לסיכוני ענן ולזהות 'שילובים רעילים' שהם מעבר לנקודות תורפה, קונפיגורציות שגויות וגישה יתרה, לרבות נתונים בסיכון".

לדברי חיון, "הגישה הממוקדת בנתונים של אאוריקה מספקת את הנראות, השליטה והאוטומציה הנדרשים לניווט בנוף הענן הדינמי, תוך הבטחת רמת האבטחה והתאימות הגבוהה ביותר. שילוב היכולות שלנו עם ה-CNAPP שמציעה טנאבל יוצר ללקוחות יכולת מרשימה. בנוסף, טנאבל מביאה בסיס לקוחות רחב ויכולות חדירה לשוק חזקות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים