עוד יוניקורן סייבר ישראלי נולד: סמפריס שווה מעל מיליארד דולר

החברה הישראלית, שפועלת בתחום ניהול ואבטחת הזהויות בארגונים, גייסה 125 מיליון דולר מג'יי.פי.מורגן ומהרקולס קפיטל - בהון ובחוב

סמפריס.

חברת הסייבר הישראלית סמפריס, שפועלת בתחום ניהול ואבטחת הזהויות בארגונים, סיימה גיוס של 125 מיליון דולר לפי שווי של מעל מיליארד דולר – כך הודיעה החברה היום (ה'). בכך היא מצטרפת למועדון של חברות הסייבר הישראליות שזוכות למעמד של יוניקורן.

החברה גייסה את הכסף, בהון ובחוב, מג'יי.פי. מורגן ומהרקולס קפיטל, והוא מצטרף לסבב C בהיקף של 200 מיליון דולר שהחברה גייסה ב-2022, בהובלת KKR. בסמפריס מייעדים את הכספים להשקעה בחדשנות המוצר ולתמיכה בגידול במספר הלקוחות שלה.

סמפריס נוסדה ב-2013 על ידי מיקי ברזמן, המנכ"ל, גיא טברובסקי, סמנכ"ל הטכנולוגיות, ומתן ליברמן, שמנהל את פעילות החברה בישראל. היא מעסיקה מעל 400 עובדים, מתוכם 150 בארץ והשאר במשרדים בניו ג'רזי ובקנדה. על לקוחות החברה נמנות חברות ידועות כגון לנובו, יונייטד איירליינס, סטארבאקס והרץ. אלה מריצים על גבי המערכת שלה מעל 100 מיליון זהויות משתמשים שונות.

בארבע השנים האחרונות מופיעה סמפריס ברשימת 500 חברות הטכנולוגיה הצומחות של דלויט, ובסוף השנה שעברה היא הייתה אחת מ-17 חברות ישראליות שנכללו ברשימת Cyber 60 של פורצ'ן, שכללה את חברות הסייבר המבטיחות ל-2024, על פי המגזין.

פלטפורמת ההגנה של סמפריס מוגנת בפטנט, ונבנתה במטרה לאבטח סביבות אקטיב דיירקטורי היברידיות. בחברה אומרים כי היא מצמצמת את שיעור ההצלחה של כופרות ומתקפות הרסניות אחרות ועל פי החברה, ויכולה להניב לארגונים חיסכון של מליוני דולרים, כמו גם קיצור זמן השבתת המערכות ב-90%, צמצום של 40% בזמן שהם משקיעים במעקב ידני אחר איומים, והפחתת סיכון הסייבר הכולל לפני, במהלך ולאחר המתקפה.

שלושה מינויים חדשים

לצד הגיוס, סמפריס הודיעה על שלושה מינויים חדשים בהנהלתה: ג'ף בריי מונה לסמנכ"ל הכספים שלה, מייק דה גאטנו למנהל ההכנסות הראשי ואנבל לואיס – ליועצת המשפטית של החברה.

סקוט בלוסטיין, מנכ"ל ומנמ"ר הרקולס קפיטל, אמר כי "סמפריס בולטת בתחום הקריטי של הגנה על מערכות זהות, עם מניעה, זיהוי ותגובה. ארגונים מובילים ברחבי העולם תלויים בה כדי לשמור על סביבת האקטיב דיירקטורי ההיברידית שלהם, שהיא הסביבה הבסיסית לתשתית המחשבים, ומטורגטת באופן קבוע על ידי תוקפים".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים