אריאלי EL קונה את השליטה באלרון ונצ'רס ב-53 מיליון דולר

במסגרת העסקה, אריאלי EL רוכשת 59.1% ממניות חברת אחזקות הסייבר הוותיקה, שבין חברות הפורטפוליו שלה נמנות סינריו וסייברסיקסגיל

מייסדי אריאלי EL: מימין - אריק בנטוב, ליסיה בכר-מנוח ואוון רנוב.

אריאלי EL הודיעה היום (א') על רכישת השליטה (59.1%) בחברת האחזקות הוותיקה בעולמות הסייבר והתוכנה אלרון ונצ'רס מדיסקונט השקעות תמורת 53.2 מיליון דולר. ליסיה בכר-מנוח היא זו שהובילה את הרכישה, והיא הצטרפה כשותפה-מנהלת באריאלי EL.

לאלרון ונצ'רס נכסים מנוהלים בשווי של יותר מרבע מיליארד דולר, עם פורטפוליו שכולל 19 חברות בתחומי הסייבר, תוכנות ה-B2B והמכשור הרפואי. מאז 2010 היו לאלרון 15 אקזיטים בהיקף של 2.2 מיליארד דולר. בין חברות הפורטפוליו הבולטות שלה: סינריו, שמתמחה בניהול ואבטחה של מכשור רפואי ומכשירי IoT בבתי חולים; סייברסיקסגיל, שמפתחת פתרונות מודיעין אוטומטיים לאיומי סייבר ברחבי הרשת, הרשת העמוקה והדארקנט; סייוורס, שמפתחת פלטפורמת זמן אמת לאיתור והפחתה של מתקפות סייבר על מטבעות קריפטוגרפיים ונכסים דיגיטליים; איירון סקיילס – פלטפורמה אוטומטית למניעה, גילוי ותגובה לאירועי פישינג; ורד אקסס, שמספקת פלטפורמה ללא סוכנים (Agentless) לאבטחת פעילויות הגלישה של עובדי החברה בכל דפדפן, אפליקציית אינטרנט או שירות ענן.

בכר-מנוח אמרה כי "הפער בין פתרונות הסייבר בזמן אמת לאיומי הסייבר המתפתחים הוא אתגר קריטי, בשנה שעברה היו יותר מ-300 מיליון קורבנות של פשעי סייבר ברחבי העולם, כאשר מספר פרצות הנתונים בארצות הברית לבדה זינק ב-78%. היקף האקזיטים של חברות סייבר ישראליות צמח אשתקד ב-65% בשנת 2023 ומסתכם ב-7.1 מיליארד דולר. אנחנו רואים זאת כמגמת צמיחה, שצוברת תאוצה עם הרכישה המסתמנת של וויז על ידי גוגל תמורת 23 מיליארד דולר. בעסקה הזאת, אנחנו משתפים פעולה עם אלרון, שיש לה שותפות עם רפאל (רפאל מערכות לחימה מתקדמות בשמה המלא – י"ה) במטרה להמשיך ולתרום לסקטור הסייבר וההגנה, ולבנות פתרונות חדשניים".

דן הוז, יו"ר אלרון ונצ'רס, ציין כי "יש בעסקה הזאת שילוב של הניסיון המשותף והידע בטיפוח מיזמים טכנולוגיים ישראליים לאורך כל שלבי הצמיחה עם רשת הקשרים הגלובלית והיכולות העסקיות הנרחבות של אריאלי, שיהוו פלטפורמה להמשך הצמיחה וההצלחה של חברות הפורטפוליו של אלרון".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים