קמפיין רשת הציע "מחירון" לרצח ספורטאים ישראליים באולימפיאדה

מפיצי הקמפיין איימו על ספורטאים וחברים במשלחת ישראל למשחקים האולימפיים, והבטיחו "להילחם נגד כל נוכחות ישראלית" בהם ● הקמפיין הוסר לאחר פנייה של מערך הסייבר הלאומי ואיגוד האינטרנט הישראלי

אחת התמונות הידועות מטבח 11 הספורטאים הישראליים באולימפיאדת מינכן.

הפעילות של האקרים שונים להפחדת המשלחת הישראלית לאולימפיאדה נמשכת: קמפיין רשת שחשפו היום (ה') מערך הסייבר הלאומי ואיגוד האינטרנט הישראלי הציע "מחירון" לחטיפה ורצח של ספורטאים ישראליים שמתחרים במשחקים האולימפיים, שנערכים בימים אלה בפריז. יש לציין שהקמפיין הוסר בעקבות פניית האיגוד ומערך הסייבר.

במסגרת הקמפיין הופץ "מחירון" מטריד, שהציע תגמולים עבור חטיפה, רצח והטרדה של ספורטאים ישראליים, וכן תמריצים עבור מסירת מידע על הספורטאים והשחתת סביבתם. ה-"מחירון" נוסח בצרפתית וכלל תג מחיר שונה עבור כל פעולה, כאשר התגמול המקסימלי עמד על 40 אלף יורו.

ההודעה של מפיצי הקמפיין

ההודעה של מפיצי הקמפיין

הקמפיין כלל "הודעה לספורטאים ולמבקרים הישראליים באולימפיאדת פריז 2024" של קבוצה שכינתה את עצמה "רג'ימנט ההגנה", שחבריה כתבו כי הם "יילחמו נגד כל נוכחות ישראלית" במשחקים. לדבריהם, "הגורל של הפלסטינים כיום יהיה גורלנו מחר אם לא נילחם בתנועה הציונית בצרפת. האם אנחנו רוצים להיות הפלסטינים של אירופה? לא".

"לכן", כתבו, "אתם לא מוזמנים, אלא אם אתם רוצים לקבל פי 10 ממה שקיבלתם בספטמבר 1972". כוונתם של מפיצי הקמפיין היא לאולימפיאדת מינכן, שבה נהרגו 11 ספורטאים וחברי משלחת מישראל על ידי ארגון הטרור ספטמבר השחור. הם הפיצו במסגרת הקמפיין שלהם גם סרטון איומים באותה הרוח.

הקמפיין הוסר לאחר פעילות מהירה ומתואמת של איגוד האינטרנט הישראלי ומערך הסייבר הלאומי, ובמקביל לפעילות יחידת הסייבר בפרקליטות אל מול הפלטפורמות השונות, בהן מטא, X וטלגרם.

ה-"מחירון" המטריד

ה-"מחירון" המטריד

מנהל קו הסיוע לאינטרנט בטוח באיגוד האינטרנט הישראלי, יונתן בן חורין, שהוביל את פעילות האיגוד בנושא, אמר כי "מדובר בקמפיין רחב היקף ומתואם על פני מספר פלטפורמות, שזוהה על ידי מערך הסייבר הלאומי ושם לו למטרה את הספורטאים שלנו. האירוע ממחיש את חשיבות הדיווח על אירועים כאלה, כי במקרה הזה נראה שהצלחנו, ביחד עם מערך הסייבר הלאומי, לסכל את המשך הקמפיין, אבל חשוב לגלות ערנות כלפי פרסומים נוספים כאלה, ובמידת הצורך לדווח לנו".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. ג'פטו

    מעשי ידיהם של ערבים מוסמכי הטכניון במדעי המחשב מצטייני נשיא שהתקבלו בזרועות פתוחות אצל קספרסקי.

אירועים קרובים