אקזיט כחולבן: צ'ק פוינט רוכשת את סייברינט ב-200 מיליון דולר

סייברינט מתמחה בניטור, חקירה ותגובה לאיומי סייבר והונאה מקוונת, ומספקת מודיעין סייבר להגנת הנכסים הדיגיטליים של הארגון ● זו הרכישה העשירית של חברה ישראלית שצ'ק פוינט מבצעת בשש שנים

הנהלת סייברינט. המנכ"ל, יוחאי כורם, ראשון משמאל בשורה העליונה.

אקזיט כחולבן: צ'ק פוינט רוכשת את סייברינט (Cyberint Technologies). הנרכשת פועלת בתחום פתרונות ניהול סיכונים חיצוניים. סכום הרכישה לא פורסם, אולם גורמים בשוק העריכו אותה ב-200 מיליון דולר. זו הרכישה ה-22 של ענקית הגנת הסייבר הישראלית, והחברה הישראלית העשירית שאותה היא רוכשת בשש השנים האחרונות.

סייברינט הוקמה ב-2010 על ידי רז אלון, שי פריאל ואיתי ינובסקי, שכבר לא עובדים בה. היא מנוהלת על ידי יוחאי כורם, בעברו סגן נשיא בדיגיטל קלוז. הנרכשת מונה יותר מ-170 עובדים בישראל, במדינות אחרות באסיה ובארצות הברית, והם יצטרפו לצ'ק פוינט לאחר סגירת העסקה, המתוכננת להתבצע עד לרבעון הבא – הרבעון הרביעי של השנה. החברה גייסה עד כה 65 מיליוני דולרים, ועל המשקיעים בה נמנים הקרנות ויולה וסטייג' וואן, ומשקיעים פרטיים כגון דב בהרב ומריו סגל. יש לה עשרות לקוחות ארגוניים בישראל – בנקים גדולים, חברות ביטוח, משרדי ממשלה, חברות תוכנה ועוד.

תחום ההתמחות של סייברינט הוא ניטור, חקירה ותגובה לאיומי סייבר והונאה מקוונת, והיא מספקת שירותי מודיעין סייבר כדי להגן על הנכסים הדיגיטליים של הארגונים. הפלטפורמה שלה, Argos Edge, מאפשרת זיהוי איומי סייבר במהלך התפתחותם – למשל, איום המתרחש מחוץ לרשת הארגונית, בצורת שיח בדארקנט.

בשל הרכישה: צ'ק פוינט תרחיב את שירותיה למרכזי תפעול אבטחה

צ'ק פוינט מסרה כי בשל הרכישה, היא תרחיב את שירותיה עבור אנשי מרכז תפעול אבטחה (SoC), העוסקים באיתור איומי סייבר על חברות, ובאופן ספציפי איומים הקשורים באיסוף מודיעין על מידע של חברות ושימוש בו לצרכים זדוניים.

מוצריה של סייברינט מוטמעים בתוך פחות מחצי שעה, וכך ארגונים יכולים לקבל מודיעין איכותי ופתרונות להתמודדות: זיהוי וטיפול במידע רגיש של הארגון שדלף לרשת, הסרת אתרים מתחזים וחשבונות מזויפים ברשתות החברתיות ועוד. צ'ק פוינט תשלב את פתרונותיה של הנרכשת בפלטפורמת Infinity שלה.

שרון שוסהיים, סמנכ"ל השירותים בצ'ק פוינט, אמר כי "לסייברינט יש ארכיטקטורה ייחודית של מודיעין איומים, הגנה מפני איומים דיגיטליים וניהול משטח האיומים מנקודה אחת. היא משתלבת ומתאימה באופן מלא לחזון שלנו למניעה אפקטיבית של איומים, ומרחיבה את יכולותינו בתחום ה-SoC. שילובה בפלטפורמה שלנו יהפוך זיהוי של איום לצעדי מניעה אוטומטיים, ובכך יעצור תקיפות שמקורן במידע גנוב, או איומים חיצוניים אחרים".

לדברי כורם, "בדיקה שערכנו על חברות מכל העולם מעלה שביותר מ-90% מהן דלף מידע רגיש לרשת, וכן אותרו אתרים מתחזים שנועדו למטרות זדוניות. ארגונים צריכים מודיעין בזמן אמת כדי לעזור להם להגן על עצמם באופן אפקטיבי. נייצר מענה הגנה רחב יותר, שיכסה איומים פנימיים וחיצוניים גם יחד".

הרכישה באה בתקופה של חילופי מנכ"לים בצ'ק פוינט: המנכ"ל החדש, תא"ל (מיל') נדב צפריר, לשעבר מפקד 8200 וממייסדי Team8, יחליף בחודש דצמבר את גיל שויד, ממייסדי החברה בשנות ה-90' והמנכ"ל שלה מאז. שויד יעבור לתפקיד יו"ר פעיל של צ'ק פוינט.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים