"יותר מחצי מהארגונים טובעים מהצפת התראות"

"ככל שאיומי הסייבר הופכים מתוחכמים יותר, ההשלכות הפיננסיות של האירועים על ארגונים הופכות חמורות יותר", ציינה רוויטל אוחיון, מנכ''לית טרנד מיקרו ישראל

רוויטל אוחיון, מנכ''לית טרנד מיקרו ישראל.

"מערכי ההגנה בארגונים מתמודדים עם ריבוי איומים, כמו גם עם תחכום הולך וגדל שלהם. בנוסף, הם מתאפיינים במורכבות, שנדרש לפשט אותה. לכל ארגון יש בממוצע יותר מ-45 כלי אבטחה שונים. לפי מחקר שערך מכון פונמון, 39% מהארגונים טוענים כי ההתמודדות עם שינויים מתמידים היא האתגר הגדול ביותר שלהם. יש נתון חשוב שמגיע ממערך מחקר האיומים שלנו: 51% מהארגונים טובעים בשל יותר מדי התראות", כך אמרה רוויטל אוחיון, מנכ"לית טרנד מיקרו ישראל.

אוחיון דיברה בפתיחת כנס שערך היום (ד') הסניף הישראלי של ענקית אבטחת המידע, בהפקת אנשים ומחשבים ובשיתוף זברה טכנולוגיות, באולם האירועים East בתל אביב.

היא ציינה כי יש לחברה יותר מחצי מיליון לקוחות ארגוניים, ביניהם נאס"א, פוג'יטסו, פנסוניק ודקתלון. טרנד מיקרו מונה יותר מ-7,500 עובדים ופועלת במעל 70 מדינות. "היקף הפעילות של הסניף הישראלי צמח ב-80% בארבע השנים האחרונות", הוסיפה.

"בשנה החולפת", אמרה אוחיון, "מערך מחקר המודיעין שלנו זיהה 161 מיליארד איומים, על בסיס רשת שמכילה כ-250 מיליון חיישנים. אלה מתחקים אחר דפוסי הפעילות של התוקפים".

"ככל שאיומי הסייבר הופכים מתוחכמים יותר, ההשלכות הפיננסיות של האירועים על ארגונים הופכות חמורות יותר", ציינה. "העלות הממוצעת של פריצת נתונים עקב פגיעות גישה ראשונית שלא תוקנה הגיעה אשתקד לשיא של כל הזמנים – 4.45 מיליון דולר. נתון זה מדגיש את ההשפעה הכספית המשמעותית של אירועי אבטחה על ארגונים".

היא סיכמה בציינה כי "אנחנו מספקים כבר יותר משלושה עשורים טכנולוגיות ופתרונות מתקדמים להגנה מפני איומים ברחבי העולם. הפתרונות של טרנד מיקרו ממוקמים, באופן תדיר, בראש הדירוגים של חברות המחקר. להערכתי, היקף הפעילות שלנו יגדל השנה וב-2025".

שלומי ביטון, מוביל טכנולוגי בטרנד מיקרו ישראל.

שלומי ביטון, מוביל טכנולוגי בטרנד מיקרו ישראל. צילום: ניב קנטור

שלומי ביטון, מוביל טכנולוגי בטרנד מיקרו ישראל, דיבר על פלטפורמת אבטחת הסייבר של החברה, Trend Vision One, ואמר כי היא "משלבת בין נתוני איומים שנאספים ממקורות שונים, עם יכולות כמו XDR, ניהול סיכוני משטחי תקיפה (ASRM) ותיקונים וירטואליים. אנחנו מאפשרים ללקוחות הארגוניים להגן על עצמם מפני מתקפות אפשריות טוב יותר ומהר יותר מהמתחרים – על ידי איתור והתרעה על חולשה שבועות וחודשים לפני שמשוחרר תיקון רשמי".

לדבריו, "הפלטפורמה מאפשרת לקבל ממקום אחד יכולות ניהול ותחקור של כמה משטחי תקיפה בארגון. ניתן למצוא באמצעותה, בזמן אמת, את הפתרון הנכון ביותר לענות לבעיה, עם זיקוק מידע שנאסף ממשטחי התקיפה בארגון".

ביטון הוסיף ש-"ההיצע שלנו כולל זיהוי איומים המונע באמצעות בינה מלאכותית, פתרונות אבטחה בענן ושירותי מודיעין איומים מתקדמים. פלטפורמת Vision One של החברה מספקת שירותי אבטחה המותאמים ליישומים מקוריים בענן. היא מציעה יכולות זיהוי ותגובה מורחבות בנקודות קצה, שרתים ורשתות. ב-2023 שחררנו את Companion – עוזר בינה מלאכותית יוצרת, שמאפשר לצוותי מרכז תפעול אבטחה (SoC) לשאול שאלות בתחומי האבטחה והאיומים. באוקטובר האחרון הרחבנו את היצע השירותים שלנו, המהווים חלק מפלטפורמת אבטחת הסייבר המאוחדת שלנו לזיהוי, תגובה ומניעה של איומים".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים