פיקאצ'ו, מאחוריך: האקרים פרצו למפתחת של פוקימון

Game Freak נפרצה וכמויות עצומות של נתונים דלפו ● על פי המדווח בקהילות ובפורומים של משתמשי ומעריצי המותג, "כמות גדולה של נתונים - החל מקוד המקור ועד לפרטי פרויקטים עתידיים - דלפה לרשת"

נפרץ. פוקימון.

מפתחת פוקימון, Game Freak, נפרצה, וכמויות עצומות של נתונים דלפו בעקבות זאת – כך לפי מידע שפורסם בסוף השבוע.

על פי המדווח בקהילות ובפורומים של משתמשי ומעריצי המותג, "כמות גדולה של נתונים – החל מקוד המקור ועד לפרטי פרויקטים עתידיים – דלפה לרשת".

כפי שדווח על ידי Nintendo Everything, נחשפו קוד המקור עבור כותרי DS, כמו גם אלה של Pokémon HeartGold, SoulSilver ו-Black and White 2, וכך גם, ככל הנראה, כמה שמות קוד עבור הגרסה העשירית של משחקי פוקימון. הדור החדש הזה מכונה Gaia, והוא כולל שתי גרסאות – K ו-N.

עוד פורסם כי נחשף כותר פוקימון בשם הקוד Synapse, שנוצר משיתוף פעולה עם מפתח אחר. לצד חשיפות אלה, כמה עיצובי בטא של פוקימון פיקסל ארט – שאינם בשימוש מזה דורות רבים – החלו לצוץ במדיה החברתית ובמקומות אחרים ברשת.

Pokemon Legends: Z-A הוא הפרויקט הבא מבית Game Freak, והוא הוכרז רשמית מוקדם יותר השנה, בחודש פברואר. הטריילר הראשוני שלו אישר שהמשחק יתרחש בעיר לומיוזה ויגיע למערכות נינטנדו סוויץ' ב-2025.

פוקימון – זיכון המדיה המכניס ביותר אי פעם

נינטנדו, שמארחת את משחקי הפוקימון בפלטפורמות שלה כבר כמעט שלושה עשורים, נקלעה בעבר לכמה הדלפות מאסיביות בעצמה, כולל gigaleak הידועה לשמצה.

פוקימון (קיצור והלחם של שתי מילים באנגלית, Pocket Monsters – מפלצות כיס) הוא זיכיון מדיה שבבעלות חברות משחקי הווידיאו היפניות נינטנדו, Game Freak וקריטורס. הוא נוצר במקור על ידי סטושי טג'ירי. המוצר המקורי בזיכיון היה צמד משחקי תפקידים ששווקו על ידי נינטנדו ב-1996 כמשחקי וידיאו עבור קונסולת המשחקים הניידת גיימבוי.

נכון ל-2024, פוקימון הוא זיכיון המדיה המכניס ביותר אי פעם, עם שווי מוערך של 100 מיליארד דולר, וסדרת האנימה השנייה המכניסה ביותר אי פעם. תחת הזיכיון משווקים סדרת אנימה, מספר רב של סדרות מאנגה, צעצועים, משחק וידיאו, משחקי קלפים, ספרים ועוד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים