וואן הטמיעה בבנק ישראל מערכת ניהול זהויות של סיילפוינט

המניע לעריכת הפרויקט היה הרצון להטמיע מערכת IDM שתנהל את תחום ההרשאות ותבצע בקרת הרשאות לאורך זמן, במטרה לשפר את ההגנה על המידע והנתונים של הארגון ● ההיקף: יותר ממיליון שקלים

ניר אמקייס, מנהל ONE Security.

בנק ישראל ערך פרויקט להטמעת מערכת ניהול זהויות (IDM) של סיילפוינט. פרויקט האבטחה החל בינואר השנה והסתיים באחרונה. היקפו הכספי עומד על יותר ממיליון שקלים. את הפרויקט ערכו אנשי ONE Security, חטיבת אבטחת המידע והסייבר של קבוצת וואן, בשיתוף אנשי בריליקס.

המניע לעריכת הפרויקט היה הרצון להטמיע מערכת IDM שתנהל את תחום ההרשאות ותבצע בקרת הרשאות לאורך זמן, במטרה לשפר את ההגנה על הנתונים של הארגון.

הפרויקט נועד לייעל את תהליכי ניהול ובקרת ההרשאות בבנק ישראל ולשפר את היבטי אבטחת המידע בתחום על ידי יישום מערכת מרכזית, המאפשרת נראות ושקיפות, ומהווה מקור מידע אחיד למנהלי האבטחה והמחשוב בארגון. המערכת שנבחרה – זו של סיילפוינט – פועלת בתצורת און-פרם ומעניקה יכולות לניהול אוטומטי של מחזור חיי המשתמשים במערכות הבנק, וכן ניהול הרשאות גישה מאובטחת לכל נתוני הארגון, כולל שירותי ענן.

יניב רוזנצווייג, סמנכ"ל IDM ושירותים מקצועיים בבריליקס.

יניב רוזנצווייג, סמנכ"ל IDM ושירותים מקצועיים בבריליקס. צילום: עצמי

ניר אמקייס, מנהל ONE Security, אמר כי "אנחנו עדים לביקוש גובר בשוק הארגוני למערכות IDM חדישות. הדרישה נובעת, בין היתר, בשל התגברות החשש מפני פגיעה במערכי המידע של הלקוחות הארגוניים מצד גורמים עוינים בסייבר. זאת, בנוסף לחשש – המוכר והידוע – מפני טעויות אנוש, או הגדרות מערכת שגויות שנגרמות בתום לב, אולם כאלה שעלולות להסב נזק רב לארגון". הוא הוסיף כי "מדובר בפרויקט שמשפיע על כלל הארגון ותורם לייעול תהליכי עבודה, מעבר לניהול הרשאות בלבד. נמשיך לתמוך בכל ארגון שירצה לחזק את מערך ההגנה על המידע שלו בכלים חדשניים – אל מול שלל האיומים".

לדברי יניב רוזנצווייג, סמנכ"ל IDM ושירותים מקצועיים בבריליקס, "מערכות IDM בבנקים הן גורם קריטי, שמשפיע על מערכות רבות במערך המידע, וגם על חוויית המשתמש. הפרויקט בבנק ישראל העמיד בפנינו לוחות זמנים מאתגרים וסטנדרטים מקצועיים גבוהים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים