"המטרה – ליהנות מ-AI מבלי לעסוק בפיתוח ארוך ויקר"

אריאל נגרין, מנהל תחום תשתיות מחשוב Azure לאזור דרום אירופה במיקרוסופט, מנה את היתרונות של כלי ה-AI החדש של החברה, Copilot, והסביר גם על ChatGPT וגיטהאב

אריאל נגרין, מנהל תחום תשתיות מחשוב Azure לאזור דרום אירופה במיקרוסופט.

"הבינה המלאכותית בכלל, ובתוכה הבינה המלאכותית היוצרת, היא דבר ענק ומעורפל. לא ברור כיצד ניתן להפיק ממנו תועלות בצורה מהירה ויעילה. כל הארגונים יכולים לעשות זאת כבר מחר בבוקר, בלי לעסוק בפיתוח ארוך ויקר, על בסיס מודלים מוכנים מראש. כך, ה-AI הופך להיות בהישג יד של כל אחד ואחת", כך אמר אריאל נגרין, מנהל תחום תשתיות מחשוב Azure לאזור דרום אירופה במיקרוסופט.

נגרין דיבר בכנס שערכה KMS Lighthouse מבית קבוצת אמן. האירוע התקיים היום (א') במשרדי מיקרוסופט בהרצליה, בהשתתפות כ-190 נציגים של לקוחות החברה.

לדברי נגרין, "המטרה היא להעצים את עבודת המשתמשים בכל תחום פעילות – אישי ועסקי. ניתן לייעל באמצעות הבינה המלאכותית היבטים רבים בעבודה, למשל פגישות, מיילים ומצגות, עם סיכומי פגישה, יכולת לא להחמיץ מה נאמר בפגישה כשמאחרים, ועוד. את כל אלה, ה-Copilot, 'טייס המשנה' מבוסס ה-AI שמיקרוסופט מטמיעה בפתרונות שלה – נותן, ובאופן מושכל".

הוא הסביר כי "מיקרוסופט באה כאן משני כיוונים: האחד הוא תפוקתיות לכל אחד ואחת שעושה שימוש ב-Office, במערכת מכירות או שירות, אנליסטית סייבר או איש שיווק. כל אחד מהם יכול ליהנות מהאצה של יצירת תוכן והבנתו, בצורה אקספוננציאלית, יותר מאשר בעבר".

Copilot של מיקרוסופט.

Copilot של מיקרוסופט.

"הכיוון השני", המשיך, "נועד למי שבונה פתרונות ויישומים – מפתחים ויזמים. אלה רוצים לתת שירות או מוצר חדשים, עם חוויה חדשה, בדומה לאופן שבו נטפליקס או ספוטיפיי שינו את חוויית הצריכה של סרטים ומוזיקה. מיכון של תהליכים היה כבר בעבר, אולם כעת מיקרוסופט מציעה 'שיחה' בשפה טבעית עם 'ישות' בשם Copilot, שהופכת לעוזר האישי של כל עובד בארגון, שמאפשר לכל אחת ואחד לתת ולקבל שירות שכזה".

נגרין ציין ש-"התועלות המתקבלות הן: חסכון בזמן של העובד; יכולת דיוק רבה יותר; בניית תוכן מהירה; ויצירת תחושת ערך לעובד, שהוא עשה משהו בעצמו ויש לו כעת עוזר, שעוסק בעבודה איכותית ויצירתית, ולא במשימות יומיומיות חוזרות ונשנות".

לדבריו, "KMS Lighthouse היא שותפה עסקית שלנו מזה זמן רב. אנשיה בנו מוצר בעל ערך לכל ארגון מכל מגזר: הוא פותר בעיה יסודית של נציגי שירות ומעניק ערך מהיר ללקוחות. הם בנו פלטפורמה חכמה והיו מהראשונים לזהות ולהטמיע יכולות AI במוצר שלהם, באופן שמוכח כעת וגם עתידית, עם מתן ערך מוסף ללקוחות הארגוניים. הפתרון של KMS נגיש במרקט פלייס של מיקרוסופט, וצריכת המוצר נוחה".

"השוק מאמין בנו", אמר נגרין. "אני מעריך שהיקף הפעילות שלנו יצמח, בשל יכולת ההנגשה הפשוטה והקלה של Copilot ופלטפורמת ה-AI בשוק".

OpenAI וגיטהאב

"מיקרוסופט היא המשקיעה הגדולה ביותר ב-OpenAI", אמר נגרין. "עובדה זו אפשרה לה להטמיע בכל הפלטפורמות והמוצרים שלה את היכולות של OpenAI, דוגמת ChatGPT, ולהוסיף לכך סטנדרטים של פרטיות והגנת סייבר שתואמים לארגונים. אנחנו מציעים למשתמשים פלטפורמה מוכנה, שכוללת שלל יכולות בכל אחד מהמוצרים והשירותים שלנו. מדובר במודל מאומן ביותר, שמתמלל 54 מיליון שעות פגישה בחודש ויש לו 300 מיליון משתמשים פעילים ב-Office. המודל משרת, בין היתר, עורכים שיוצרים כשני מיליארד מסמכים ביום. בנוסף, עם גיטהאב, אנחנו מסייעים למפתחים לקצר את משך כתיבת הקוד בעשרות אחוזים, כי הוא נכתב בחלקו ישירות על ידי המודל".

הוא סיכם באומרו כי "אנחנו מעניקים ערך למפתחים צעירים ולבעלי תפקידים חדשים. חיבור הבינה המלאכותית למערכות השירות הוא לא רק מגניב, אלא גם חוסך זמני הגעת מוצרים לשוק ועלויות פיתוח, ומייעל את זמנם של משתמשי המערכות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים