טייס המשנה של מיקרוסופט מרקיע לשחקי ה-AI

אריק טטייבסקי, מ-נס קלאוד, קבוצת הענן של נס, מסביר על היכולות של Copilot for Microsoft 365 ומגדיר אותו "מוצר 'מפלצתי' במובן החיובי, שיחולל מהפכה בקרב המשתמשים בו ובארגונים שיטמיעו אותו"

אריק טטייבסקי, מהנדס תוכנה ו-AI ב-נס קלאוד, קבוצת הענן של נס.

"ישנם כלים רבים בעולם הבינה המלאכותית היוצרת. Copilot for Microsoft 365 תוכנן ויושם במיוחד על סביבות 365, והמענה שלו מבוסס על פלטפורמות אלה. כלי ה-AI של מיקרוסופט פותר שלוש בעיות: הגברת היצירתיות, הגדלת התפוקתיות וייעול זמני העובדים. זאת, לצד שליטה משופרת ביישומי 365", כך אמר אריק טטייבסקי, מהנדס תוכנה ו-AI ב-נס קלאוד, קבוצת הענן של נס.

טטייבסקי דיבר בוובינר שערכה נס קלאוד באחרונה, שנערך בהשתתפות מאות נציגים של לקוחות החברה. המפגש הווירטואלי דן ביכולות החדשות שמעניק Copilot ליישומי 365.

הוא פתח את דבריו במעט היסטוריה: "הכול החל ב-1932", אמר, "כשנוצר ה-'מוח' הראשון שידע לתרגם סביבות מחשב מכניות שמקודדות בכרטיסי ניקוב. בחלוף השנים אפל שחררה את העוזרת האישית סירי, ומאז אנחנו בעידן חדש בתחום ה-AI".

"ה-AI הופכת את עיבוד התהליכים לקסם"

לדברי טטייבסקי, "Copilot 365 הוא כלי שמשפר תפוקה ומופעל על ידי מנועי AI, כזה שמעניק הדרכה ותמיכה בזמן אמת לשיפור היעילות". הוא ציין כי "יש לכלי כמה אבני יסוד: הוא בנוי ומותאם לסביבת 365, יש לו יכולת לטיפול בתוכן והקשרים, עם מודלי שפה גדולה (LLM), לטובת אימון המודלים והבנת שפות, והוא קל לצריכה ולהפעלה".

"ככזה", הוסיף, "הכלי עונה לכמה אתגרים בפניהם ניצבים המשתמשים: מחקרים מעלים כי 64% מהארגונים מתמודדים עם מצוקת זמן, 62% מהם עוסקים זמן רב בחיפוש דרכי פעולה יעילות יותר ו-69% מהמנהלים חוששים מהעדר חדשנות בארגונים שבראשותם".

טטייבסקי אמר כי "הבינה המלאכותית בצורתה החדשה מצמצמת את עומס העבודה ומספקת מענה ליחידות הארגוניות השונות – משאבי אנוש, כספים, שיווק, משפטית, מכירות ועוד. כמו כן, היא עונה על אתגרי אבטחת המידע, הגנת הפרטיות וההלימה לרגולציות, והופכת את עיבוד תהליכים לקסם".

"יחד עם ה-AI", הסביר, "כלל התהליכים עובדים באופן מדויק מבעבר, וכך נותנים מענה יותר נכון. המידע שעובר למודל לא יוצא החוצה, וכך אין חשש מדליפת קניין רוחני ויש שליטה בעולם התוכן".

חמש האפליקציות העיקריות ש-Copilot 365 תומך בהן

לדברי טטייבסקי, "Copilot 365 תומך באפליקציות רבות, עם מיקוד בחמש עיקריות: וורד, אקסל, פאואר פוינט, אאוטלוק וטימס".

"בעולם ה-וורד", ציין, "הוא עוזר בכתיבה ועריכה: הכלי יודע לסכם, לחלץ ולתמצת נתונים רבים, לפשט ולמקד בפרטים המעניינים. יש לו יכולת ליצור מסמך עם או בלי הקשרים, עם תוכן וסימוכין – או ללא סימוכין. הוא תומך בעשרות שפות, כולל ערבית, עברית ורוסית. כך, הוא מביא לשיפור כללי במסמכים הכתובים".

"באקסל, הכלי מטפל בגרפים ובנוסחאות במהירות. הוא מביא יכולות לסיכום של מערכי נתונים גדולים, עם חוזי של המידע וסיכום שלו לפי פורמטים ומדדים שונים", אמר.

"בפאואר פוינט, הוא משפר את היכולות של המצגות: הכלי יכול לתרגם, להוסיף שקפים וליצור מצגת – עם או בלא הפניה לקובץ. כך הוא יוצר סיכומים, בונה מצגות ומשפר את העיצוב, התוכן ויכולת העברת המצגת", ציין.

"בעולם האאוטלוק הוא מניב יכולות לסיכום מיילים, לדליית הנתונים והמידע הרלוונטיים לדרישות המשתמש, ליצירת תוכן ומשלוח מיילים, עם אימון ושיפור הניסוח", הוסיף טטייבסקי.

"באשר לטימס", אמר, "Copilot 365 מעניק לכלי שיתופיות זה יכולות לייעול הניהול של פרויקטים והמשימות".

"בעתיד, Copilot 365 יהיה זמין להפעלה ביישומים נוספים ולחיבור בכל הפלטפורמה", הדגיש.

לסיכום אמר טטייבסקי כי "הכלי מאפשר להאיץ את הטיפול במשימות ופרויקטים שונים, לסכם מפגשים שהמשתמש נעדר מהם, ולבצע הערכות מחדש לגבי מצב המשימה, התקציב ולוח הזמנים שלה לביצוע, עם נימוקים לגבי קבלת החלטות והערכות לגבי הפתרונות האחרים הנשקלים. כך, הוא חוסך זמן רב ומשפר לאין ערוך את הפרודוקטיביות. Copilot הוא מוצר 'מפלצתי' במובן החיובי של המילה, שיחולל מהפכה אמיתית בקרב המשתמשים בו ובארגונים שיטמיעו אותו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים