"משרד המדע יסייע לרשויות מקומיות שילמדו AI מגיל צעיר"

"ההון האנושי הוא הדבר המרכזי בהיי-טק, וחייבים לגדל את הדור הבא של העובדים והמנהלים בענף", אמרה שרת החדשנות, המדע והטכנולוגיה, גילה גמליאל

שרת החדשנות, המדע והטכנולוגיה, גילה גמליאל.

"במסגרת תוכנית העבודה שלנו אנחנו מתכננים לסייע נקודתית לכל רשות מקומית שתיתן כלים לתלמידים ולמורים על מנת ללמוד את נושא הבינה המלאכותית, כי זה העתיד", כך אמרה שרת החדשנות, המדע והטכנולוגיה, גילה גמליאל, בכנס המגזר המוניציפאלי Muni Expo, שנערך היום (ב'). השרה גמליאל השתתפה במושב שהתקיים תחת הכותרת "בינה מקומית בין האנושי לטכנולוגי".

גמליאל אמרה שכחלק מהרצון לעודד הקניית מיומנויות טכנולוגיה והיי-טק, המשרד מעודד הקמת מרכזי פיזיקה ברשויות המקומיות השונות. לדבריה, "ההון האנושי הוא הדבר המרכזי בהיי-טק, וחייבים לגדל את הדור הבא של העובדים והמנהלים בענף".

היא ציינה את החלטת ועדת השרים למדע וטכנולוגיה מאתמול, שלפיה תגובש תוכנית להגדלת ההשקעה הממשלתית בהיי-טק ובחדשנות, "כי ההיי-טק הוא הקטר של המשק".

גמליאל לגנץ: אל תפרוש מהממשלה

במהלך דבריה של גמליאל נשמעו כמה קריאות ביניים מהקהל, שקראו לה להתפטר ודרשו בחירות, על רקע המצב במדינה. אחד מקוראי הקריאות הוצא מהאולם על ידי אנשי הביטחון.

גמליאל דיברה על חוק הגיוס, שיעלה להצבעה הערב או הלילה, ואמרה כי החוק יאושר בקריאה ראשונה וכפי שמקובל בכנסת, יוכנסו בו שינויים בוועדות, עד להעלאתו לקריאות שנייה ושלישית. היא ציינה כי בתפקידיה הקודמים יזמה הכשרות של חרדים להיי-טק, ואמרה כי "אין ספק שיש צורך לעשות את הכול כדי לשלב את החברה חרדית בצבא, בשירות הלאומי ובשוק התעסוקה". כמו כן, גמליאל קראה לבני גנץ ומפלגתו שלא לממש את החלטתם לפרוש מהממשלה, כדי לשמור על האחדות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים