היכן אנשי ה-AI חושבים שהיא תשפיע ביותר על ארגונים?

היכן הם סבורים שתהיה ל-AI את ההשפעה הרבה ביותר - על הפעילות העסקית, מעורבות הלקוח, החדשנות והמו"פ או הפרודוקטיביות של העובדים? סקר שנערך בישראל מספק תשובות מעניינות

נראה שההשפעה של הבינה המלאכותית תהיה רבה - היכן שזה לא יהיה בארגון.

ה-AI וה-GenAI משפיעים על ארגונים כבר עכשיו, כשהם בחיתולים (בפרט הבינה המלאכותית היוצרת), והתחזיות אומרות שההשפעה שלהן על ארגונים תגבר בשנים הקרובות בסדרי גודל, ותגיע כמעט לכל מחלקה ויחידה בארגון – בפרט באלה שהם מוטי טכנולוגיה. מה אנשי הטכנולוגיה בכלל וה-AI בפרט בארגונים חושבים בנדון?

ALLSTARSIT, שמציעה שירותי השמה של אנשי טכנולוגיה והיי-טק במקומות שונים בעולם, ערכה סקר שעסק בנושא בקרב באי כנס Future of AI & Fintech Junction של Lynx מבית אנשים ומחשבים, שנערך לפני ימים אחדים.

המשתתפים נשאלו שאלה אחת: היכן את.ה רואה שתהיה ל-AI את ההשפעה הרבה ביותר (על ארגונים) בעתיד? 39% מהמשיבים.ות סבורים.ות שהיא תשפיע במידה הכי גדולה על החדשנות והמו"פ, 29% ציינו בהקשר זה את הפרודוקטיביות של העובדים, 22% את הפעילות העסקית, ומעניין לציין שרק 9% השיבו שמעורבות הלקוח היא התחום שבו תהיה לבינה המלאכותית את ההשפעה העתידית הרבה ביותר על הארגונים.

יש לציין שבנוסף לשירותי ההשמה, ALLSTARSIT פתחה מעבדות AI, שפועלות ב-20 מדינות, עם דגש על ישראל, ומציעות פתרונות בתחום הבינה המלאכותית לחברות בעולמות האוטומוטיב, האגרוטק, הפינטק, ההלת'-טק והחלל. לדברי ג'וליה שוגאן, מנהלת המותג ב-ALLSTARSIT, "ביצענו את הסקר כי אנחנו רוצים להיות מדויקים, ולדעת איך אנשי הטכנולוגיה רואים את עולם ה-AI ואת העתיד שלו – משום שלאנשים שונים יש דעות שונות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים