טיילור סוויפט תומכת בקמלה האריס "בגלל הפחד מה-AI"

סוויפט נכוותה מתמונת הדיפ-פייק ש-"הראתה" שהיא תומכת בטראמפ, וכתבה: "זה העלה את הפחדים שלי מה-AI והסכנות שבהפצת מיסאינפורמציה" ● היא הודיעה על תמיכה בהאריס וטראמפ, כמובן, לא נשאר חייב

הודיעה במי היא תומכת בבחירות לבית הלבן. טיילור סוויפט.

טיילור סוויפט הסעירה היום (ד') את הרשת לאחר שהודיעה על תמיכתה בקמלה האריס בבחירות לנשיאות ארצות הברית. הסיבה לתמיכה שלה מעניינת: הפחד מההשלכות של הבינה המלאכותית, ובמיוחד הדיפ-פייק.

הכול התחיל בחודש שעבר, כשברשתות החברתיות פורסמה תמונה שלפיה הזמרת הפופולרית תומכת, כביכול, בדונלד טראמפ. התמונה הפכה כמעט מיד לוויראלית, בין היתר בזכות תגובת המועמד הרפובליקני, שצייץ: "אני מקבל! (את התמיכה – י"ה)". אלא שמהר מאוד התברר שאלה היו תמונות מזויפות, שנעשו באמצעות טכנולוגיית דיפ-פייק, והמעריצים המושבעים של סוויפט, שנקראים סוויפטיז, האשימו את הנשיא לשעבר בהפצת פייק ניוז, או מיסאינפורמציה.

התמונה המזויפת הייתה די מפתיעה, בהתחשב בעובדה שסוויפט הביעה את תמיכתה בג'ו ביידן לפני הבחירות ב-2020 וביקרה את טראמפ על תקופת נשיאותו.

סוויפט תומכת. קמלה האריס וטים וולז.

סוויפט תומכת. קמלה האריס וטים וולז. צילום: Shutterstock

לזמרת עצמה לקח קצת זמן, אבל בסופו של דבר, אחרי העימות שנערך הלילה בין האריס לטראמפ, שיש כמעט תמימות דעים שהמועמדת הדמוקרטית ניצחה בו, היא הודיעה על תמיכתה בה.

בפוסט שפרסמה בעמוד האינסטגרם שלה כתבה סוויפט: "באחרונה התוודעתי לכך שבינה מלאכותית 'שלי' שמביעה, בשקר, תמיכה במועמדות של דונלד טראמפ פורסמה באתר שלו. זה העלה את הפחדים שלי סביב ה-AI והסכנות שבהפצת מיסאינפורמציה". היא קראה ל-283 מיליון העוקבים שלה: "תעשו את המחקר שלכם", וכתבה כי לאור המעשה של טראמפ, "אני צריכה להיות מאוד שקופה בתוכניות שלי".

"אתמוך בקמלה האריס וטים וולז (המועמד הדמוקרטי לסגן הנשיא – י"ה)", ציינה סוויפט. לדבריה, האריס היא "מנהיגה יציבה ומוכשרת, ואני מאמינה שנוכל להשיג הרבה יותר עבור המדינה שלנו אם יובילו אותנו ברוגע ולא על ידי יצירת כאוס".

עוד כתבה סוויפט כי היא התרשמה מ-"בחירתה (של האריס – י"ה) לרוץ יחד עם וולז, שבמשך עשורים פועל למען הזכויות של להטב"קים+ ובעלי מוגבלויות, וזכות הנשים על גופן".

סוויפט לא תומכת. דונלד טראמפ.

סוויפט לא תומכת. דונלד טראמפ. צילום: ShutterStock

טראמפ בתגובה: "סוויפט תשלם מחיר"

טראמפ, כמו טראמפ, לא נשאר חייב, ואמר לפוקס ניוז כי הוא "לא מעריץ של טיילור" וכי היא "כנראה תשלם מחיר" על תמיכתה במתחרה שלו. "זאת הייתה רק שאלה של זמן, היא לא הייתה יכולה להביע תמיכה בביידן. היא אדם מאוד ליברלי. נראה שהיא תמיד תומכת במועמד הדמוקרטי", העריך הנשיא לשעבר.

וולז, לעומתו, הודה לסוויפט בראיון ל-MSNBC, שהתקיים בדיוק כאשר היא פרסמה את הפוסט, והפציר במעריצים שלה להצביע להאריס ולו.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. זיו

    כאילו האריס "תגן" עליה מפני ה-AI 🤣😂🤣😂🤣😂🤣😭

אירועים קרובים