סיילספורס הכריזה על סוכני AI אוטונומיים לביצוע משימות בארגון

הסוכנים של Agentforce מבצעים משימות בענפי השירות, המכירות, השיווק והמסחר ● על פי סילספורס, הם אמורים להשלים את פעילות העובדים בארגון - ולא להחליף אותם

סוכנים חדשים - ואוטונומיים. סיילספורס.

סיילספורס הכריזה בסוף השבוע על Agentforce – סדרת סוכני AI אוטונומיים, שמבצעים משימות בענפי השירות, המכירות, השיווק והמסחר. לדבריה, הסוכנים האוטונומיים החדשים אמורים להשלים את פעילות העובדים בארגון – ולא להחליף אותם.

בחברת הענק אומרים כי Agentforce תאפשר לחברות להרחיב את כוח העבודה שלהן לפי דרישה, בלחיצת כפתור. הפתרון מציע כוח עבודה דיגיטלי בלתי מוגבל, לשיטת סיילספורס, באמצעות סוכני AI, והוא מסוגל לנתח נתונים, לקבל החלטות ולבצע משימות, כמו מענה לפניות שירות לקוחות, סינון הובלת מכירות ואופטימיזציה של קמפיינים שיווקיים. הארגון יכול לבנות, להתאים אישית ולהפעיל סוכנים משלו "לכל תרחיש שימוש בכל תעשייה", כלשון הודעת החברה.

מנכ"ל סיילספורס, מארק בניוף, הכריז על המוצר במסיבת עיתונאים שהתקיימה לקראת כנס Dreamforce של החברה, שיחל ביום ג' בסן פרנסיסקו. קלרה שי, מנכ"לית Salesforce.AI, אמרה כי "אנחנו עדים למעבר מאוטומציה של משימות בודדות, כמו כתיבת מייל, לאוטומציה של תהליכים שלמים, כגון ניהול יחסים עם לקוחות. הבינה המלאכותית מאפשרת לנו להציג שאלות מורכבות ולקבל תשובות המבוססות על פעולות שונות. זה כמו מעבר מנהיגה ידנית לנהיגה אוטונומית מלאה בעולם העסקים".

סיילספורס: מדובר בשדרוג לצ'טבוטים מהדור הקודם

בחברה אומרים כי בניגוד לקופיילוטים ולצ'טבוטים מהדור הקודם, שתלויים בבקשות אנושיות ומתקשים בביצוע משימות מורכבות או רב שלביות, Agentforce מציעה רמה חדשה של תחכום על ידי פעולה אוטונומית, איתור הנתונים הנכונים לפי דרישה, בניית תוכניות פעולה לכל משימה וביצוען ללא צורך בהתערבות אנושית. כמו רכב אוטונומי, היא משתמשת בנתונים בזמן אמת כדי להתאים את עצמה לתנאים משתנים, ופועלת באופן עצמאי, תוך כדי שמירה על הגבלות מותאמות אישית לארגונים. כמו כן, על פי החברה, הפתרון מבטיח שכל אינטראקציה עם לקוח תהיה מושכלת, רלוונטית ושימושית.

כמה חברות, בהן סאקס, אופן טייבל ו-וויילי, כבר התנסו ב-Agentforce. כך למשל, ב-וויילי, הפלטפורמה מוגדרת לענות על שאלות באמצעות מאגר הידע של החברה, שכבר משולב בסיילספורס – כך שהיא יכולה לפתור באופן אוטומטי בעיות גישה לחשבון. כמו כן, היא מסווגת בעיות רישום ותשלום, ומפנה את הלקוחות למשאבים המתאימים. בחברה מדווחים כי היא חוותה עלייה של מעל 40% בפתרון תיקים, תוך שהיא משיגה תוצאות טובות יותר מהצ'טבוט הישן שלה, ונותנת לסוכנים האנושיים שלה יותר זמן להתמקד במקרים מורכבים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים