איל אפרת, מנמ"ר לאומי – בפאנל המגזר הפיננסי בכנס של Lynx

שורת בכירים ישתתפו בכנס Future of AI & FinTech Junction 2024 Annual Summit של Lynx ● והפעם: איל אפרת, ראש חטיבת טכנולוגיות בבנק לאומי, חושף טפח על הטכנולוגיה באחד הבנקים הגדולים במדינה

איל אפרת, ראש חטיבת טכנולוגיות בבנק לאומי.

איל אפרת, ראש חטיבת טכנולוגיות בבנק לאומי, ישתתף בפאנל מנמ"רים בכירים מהמגזר הפיננסי, שייערך במסגרת כנס Future of AI & FinTech Junction 2024 Annual Summit של Lynx מבית אנשים ומחשבים. הכנס יתקיים ביום ב', ה-15 ביולי, באקספו תל אביב.

אפרת משמש בתפקידו הנוכחי מזה כשנה, ולפני כן הוא היה ראש חטיבת האסטרטגיה והדיגיטל של בנק לאומי. חטיבת הטכנולוגיות של לאומי מונה אלפי עובדים ואחראית על המענה הטכנולוגי לצרכים של הבנק – תשתיות,IT , מערכות, פיתוח יכולות חדשות, דיגיטל, מערך הסייבר ובנקאות פתוחה.

במסגרת תפקידו, אפרת מוביל את המשך הטרנספורמציה הדיגיטלית והטכנולוגית של הארגון, תוך האצת תהליכי הדיגיטציה, האוטומציה והדאטה.

לדבריו, "יותר מ-90% מהתהליכים הבנקאיים של בנק לאומי מופעלים באופן דגיטלי מקצה לקצה, מול הלקוחות הפרטיים והעסקיים כאחד. זאת, תוך שיפור שביעות הרצון וחוויית הלקוח".

"לקפיצת מדרגה, נדרש שילוב טכנולוגיה מתקדמת בתהליך העסקי"

"לצורך המשך מסע הטרנספורמציה של הבנק וכדי שהוא יחווה קפיצת מדרגה נדרש שילוב של טכנולוגיה מתקדמת כחלק מהתהליך העסקי, בעיקר של יכולות דאטה בתחומי הבינה המלאכותית ולימוד המכונה", אמר.

אפרת ציין כי "בנק לאומי בוחן שימוש בשירותי AI במסגרות הבאות: שיפור פעילות הבנקאים; שירות לקוחות – פרטיים ועסקיים; תמיכה בקבלת החלטות וניהול סיכונים פיננסיים; יכולות סייבר מתקדמות; ושדרוג היכולות הטכנולוגיות. הבנק כבר נמצא בתהליך של מימוש היכולות, תוך בחינה היכן הן יכולות לספק יתרונות עסקי, תפעולי ושירותי".

ככלל, הוסיף, "הבסיס לבנקאות החדשה הוא בנקאות יוזמת  ,פרסונלית, אונליין ומבוססת דאטה. שילוב של יכולות הדאטה בבסיס התהליכים, פישוט שלהם ונגישות הם המפתח להצלחה מול הלקוחות".

רוצים לשמוע עוד על טכנולוגיה לעולם הפיננסים? מתעניינים בפינטק? לפרטים נוספים ולהרשמה לכנס לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים