בינה מלאכותית לטיפול בגיל השלישי: Sensi.AI גייסה 31 מיליון דולר

החברה מציעה פלטפורמת בינה מלאכותית, שבאמצעות קול יודעת לזהות מחלות ולחזות בעיות בריאות אצל מבוגרים ● זיו ונצ'רס ואינסייט פרטנרס הובילו את סבב הגיוס הנוכחי שלה

מייסדי Sensi.AI. מימין: נבו אלמלם, רומי גובס ואלון ברנר.

Sensi.AI, שפיתחה טכנולוגיית בינה מלאכותית שמסייעת לטיפול בבנות ובני הגיל השלישי, הודיעה היום (ד') על השלמת סבב גיוס B בסך של 31 מיליון דולר. את הסבב הובילו במשותף זיו ונצ'רס ואינסייט פרטנרס, והשתתפו בו אנטרי קפיטל ומשקיעים קיימים נוספים. בחברה אומרים שההון שגויס ישמש לפיתוח המוצר ולהמשך התרחבותה.

עם התארכות תוחלת החיים ובעיות הבריאות שהיא מביאה איתה, הבינו מקימי Sensi.AI כי יש פוטנציאל רב בפיתוח פתרונות טכנולוגיים, שישפרו את הטיפול בבנות ובני הגיל המבוגר ואת איכות חייהם. החברה מעסיקה כיום 70 עובדים, יש לה משרדים בתל אביב, אוסטין ופאלו אלטו, והמוצר שלה נמצא בשימוש של יותר מ-80% מרשתות הסיעוד הביתי הגדולות ב-41 מדינות ברחבי ארצות הברית.

הסניף של Sensi.AI בישראל מעסיק כ-40 עובדים, שעברו פרידה כואבת מיובל הליבני, מנהל בחברה, שנהרג ב-9 באוקטובר, בעת שירות מילואים. הליבני תרם רבות להתקדמות Sense.AI במקצועיות ובמסירות, אומרים בחברה.

פלטפורמה שמזהה וחוזה אירועים בריאותיים לפי קול

מנתוני האיגוד האמריקני לגמלאים (AARP) עולה כי 90% מהם מעדיפים להזדקן בבית, אך מחקר של MissionCare Collective חושף ש-89% מסוכנויות הטיפול נאלצו לדחות לקוחות שביקשו להיות מטופלים בביתם, בשל המשבר המתמשך בכוח העבודה. סוכנויות טיפול ביתי ברחבי ארצות הברית מתמודדות כיום עם הצורך לספק טיפול איכותי תוך הרחבת פעילותן באופן יעיל.

ב-Sensi.AI יודעים לומר שפלטפורמת הקול של החברה מזהה ואף חוזה אירועים משמעותיים מבחינה טיפולית, כולל סימנים מוקדמים לדלקת ריאות, זיהומים בדרכי השתן, עמידות לטיפול, שינויים קוגניטיביים ומקרי חירום כמו נפילות. כל זאת תוך שמירה על פרטיות הלקוח.

הפלטפורמה מספקת לסוכנויות הטיפול הביתי תובנות קריטיות לגבי בריאותם של הקשישים, ומאפשרת התערבות מהירה ובניית תוכניות טיפול מותאמות אישית. בחברה מציינים כי היא תורמת להפחתה באשפוזים, שיפור מערכות היחסים בין מטפלים למטופלים והארכת משך הזמן שבו קשישים יכולים להישאר בביתם.

רומי גובס, מייסדת שותפה ומנכ"לית Sensi.AI, אמרה כי "אנחנו מחויבים להבטיח שכל אדם שמתחיל את שלב ההזדקנות שלו יוכל להזדקן בכבוד בנוחות בביתו – המקום האהוב עליו ביותר. מימון זה ממשקיעים מובילים יסייע לנו להמשיך ולפתח את המוצר שלנו ולהרחיב את אסטרטגיית השיווק שלנו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים