קרן ישראלית חדשה מגייסת 70 מיליון דולר להשקעות במדיקל

אדג' מדיקל ונצ'רס מתמקדת בעולם הרפואה: אורולוגיה, גניקולוגיה, רפואה ביתית ועוד ● מקימי הקרן רוצים לגשר על הפער שיש, לדבריהם, בין הפוטנציאל של הטאלנט הישראלי בעולם המד-טק למימון הדל לתחום

מייסדי קרן אדג' מדיקל ונצ'רס: שי פוליקר, גל עטרות ונעם טייכלר.

קרן הון-סיכון ישראלית חדשה בתחומי המדיקל, בשם אדג' מדיקל ונצ'רס, נחשפת היום (ה') עם סבב גיוס בסך של 70 מיליון דולר שהיא מבצעת בימים אלה.

הקרן, שכבר ביצעה השקעה ראשונה, מתמקדת בחברות בתחום הטכנולוגיה לעולם הבריאות, בעולמות רפואיים מגוונים – מרפואת כלי דם, עבור באורולוגיה ובגניקולוגיה, וכלה בפתרונות לרפואה ביתית. היא תשקיע בין מיליון לשלושה מיליון דולר בחברות בסבבים מוקדמים, ובסבבי המשך – עד שישה מיליון.

אדג' מדיקל ונצ'רס הוקמה על ידי שי פוליקר, גל עטרות ונעם טייכלר, שהובילו את החממה הטכנולוגית MedX, שהקימה והשקיעה ב-15 חברות בתחום הציוד הרפואי. בין משקיעי הקרן החדשה נמנים וינסנט צ'נגוויז מ-CBG אינווסטמנט ותאגיד השקעות המד-טק CBG.

פוליקר, שמשמש כמנכ"ל אדג' מדיקל ונצ'רס, אמר כי "במהלך שבע השנים האחרונות, שבהן חממת MedX פעלה, למדנו להכיר את ההון האנושי המעולה שיש בישראל בתחומי המד-טק ואת הפוטנציאל הגלובלי של הפיתוחים שנולדים כאן. עם זאת, הבחנו שההון הזמין להשקעות בתחום בארץ הוא דל ביחס לפוטנציאל העצום שטמון בטאלנט הישראלי, ואנחנו מקווים שבאמצעות הקרן החדשה נוכל לתת דחיפה נוספת לתחום החשוב הזה בארץ. מטרתנו היא לתמוך ביזמים מובילים שיש להם רעיונות פורצי דרך, ולסייע להם במימוש הפוטנציאל ובניית החברות שלהם לחברות גלובליות – בין אם בחיבור למרכזי רפואה בעולם ובין אם בחיבור למימון משמעותי, שיאפשר לחברות לצלוח את השנים הראשונות. הקרן תתמקד בחברות שכבר פיתחו מוצר ראשוני וצלחו שלבים פרה-קליניים וקליניים".

לדברי צ'נגוויז, "אני מכיר היטב את שוק הטכנולוגיות הרפואיות בישראל ומאמין שמישראל יכולה לצאת בשורה אמיתית לעולם, שעשויה להוביל שינוי משמעותי בטווחים הקצר והרחוק. אני מאמין שקרן אדג' מדיקל ונצ'רס תוכל לסייע ליזמים ולחוקרים ישראלים לקחת את הפיתוחים שלהם לשלב הבא".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים