פלטפורמת הענן של סיילספורס על גבי AWS זמינה בישראל

החל מהיום (ג'), סיילספורס מאפשרת לארגונים להפעיל אפליקציות של החברה בענן הציבורי המקומי ● בנק לאומי הוא הלקוח הראשון שישתמש בפלטפורמה שלה, הייפרפורס - בישראל

מימין: איתי מרגלית, סגן נשיא אזורי וראש מערך המכירות בסיילספורס ישראל, והראל יפהר, מנהל איזור ישראל וסאב-סהרה אפריקה ב-AWS.

סיילספורס הודיעה היום (ג') כי הייפרפורס (Hyperforce), פלטפורמת הענן שלה, שבנויה על תשתית AWS בענן הציבורי בישראל, זמינה כעת עבור לקוחות קיימים וחדשים בארץ. החל מהיום, סיילספורס תאפשר לארגונים להפעיל אפליקציות של החברה בענן הציבורי בישראל, ותספק להם אפשרויות חדשות לאחסון נתונים בעננים ציבוריים בתוך המדינה.

בנק לאומי הוא הלקוח הראשון שישתמש בפלטפורמה המקומית בישראל, לטובת שיפור חוויית השירות ללקוחות. זאת, לצד שדרוג תהליכי השירות בדיגיטל, תוך שילוב טכנולוגיות ויכולות מתקדמות, לרבות בינה מלאכותית.

בסיילספורס מגדירים את הזמינות של פלטפורמת הענן שלה על גבי AWS כלא פחות מ-"קריטית" לארגונים וחברות הכפופים לרגולציה המקומית, לנהלי אבטחת מידע ולחוקי הגנת הפרטיות, תוך שמירה ושליטה על אחסון מידע. בחברה אומרים כי המהלך "יקל על חברות מקומיות, במיוחד בתעשיות מוטות רגולציה, להציע שירותים נוספים או להתרחב לשווקים גלובליים חדשים, שעד כה לא היו אפשריים בשל תקנות שונות".

על פי חברת הענק, לארגונים שיטמיעו את הייפרפורס על גבי AWS תהיה תשתית גמישה, שתאפשר להם להתמודד עם עומסי העבודה בעזרת גמישות הענן הציבורי, תוך גישה מהירה יותר ליכולת מחשוב לפי הצורך. היא תאפשר להם להפיץ משאבים בענן הציבורי במהירות ובקלות, בזמן הטמעה מופחת. כמו כן, ארכיטקטורת האבטחה של הייפרפורס תגביל משתמשים לרמות הגישה המתאימות לנתוני לקוחות ותגן על מידע רגיש מטעויות אנוש או תצורה שגויה. עוד היא מציעה יכולות אבטחה רחבות יותר מכל מקום, אמון וביטחון – עם מערכות בקרה משופרות והצפנה מקצה לקצה. נדבך נוסף הוא אחסון נתונים מקומי, כדי לתמוך בהתאמה לתקנות הספציפיות המחייבות את החברה, התעשייה שלה והאזור שבו היא פועלת, תוך עמידה בקצב ההתפתחות של הארגון.

תכונה נוספת של הייפרפורס היא שהפלטפורמה מאפשרת לשדרג את המערכות ולשמור על האפליקציות והאינטגרציות שכבר נבנו על סיילספורס. פתרונות Sales Cloud, Service Cloud, Platform, B2B Commerce, CRM Analytics, Experience Cloud ו-Industry Clouds כבר זמינים על גבי הפלטפורמה עבור הלקוחות הישראליים, ומוצרים נוספים של פלטפורמת איינשטיין מבית סיילספורס יהיו זמינים בהמשך.

"הפלטפורמה מפשטת את פריסת הפתרונות של סיילספורס"

איתי מרגלית, סגן נשיא אזורי וראש מערך המכירות בסיילספורס ישראל, אמר כי "הייפרפורס תאפשר לארגונים להגדיל את קנה המידה, לשפר את יכולתם לעקוב אחר תאימות הנתונים המקומיים ולהגביר את יעילות שירות הלקוחות. עם הייפרפורס, סיילספורס תאפשר לארגונים בכל המגזרים לאמץ את החידושים האחרונים ב-CRM, בשילוב יכולות ענן ו-AI – מה שיאפשר להם לנצל את הזדמנויות הצמיחה העצומות בישראל".

לדברי הראל יפהר, מנהל אזור ישראל וסאב-סהרה אפריקה ב-AWS, "השקת הייפרפורס באזור של ישראל מסמלת את המחויבות שלה לטרנספורמציה דיגיטלית. שיתוף הפעולה שלהם איתנו מדגיש את מחויבותנו לספק אמינות ואבטחת מידע לעסקים. הייפרפורס על גבי AWS מפשטת את פריסת הפתרונות של סיילספורס, ומחזקת את אבטחת הנתונים ואחסונם".

אמיר רוזן, ראש אגף ערוצים וטכנולוגיות רוחביות בבנק לאומי, ציין כי "אנחנו מנצלים את הסינרגיה בין הפלטפורמות של סיילספורס ו-AWS ומשתמשים בטכנולוגיות מתקדמות לטובת שיפור השירות. המעבר להייפרפורס יאפשר לנו, מעבר ליכולות אבטחה רחבות יותר ותשתית גמישה, גם הרחבת יכולות בחוויית השירות ללקוח והעמקת תהליכי פרסונליזציה – כדי להעניק ללקוחת שלנו שירותים מדויקים המותאמים לצרכיהם האישיים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים