"ארגונים צריכים לבצע גיבוי לעד; הם לא יצטערו על כך"

לדברי מיקי שניידר, מנהל השיווק של קלאודאלי מבית אופן טקסט, "הרבה יותר חכם ונכון ליצור גיבוי בלתי מוגבל למידע במערכות עסקיות קריטיות לארגון, ולא רק לשבע השנים האחרונות"

מיקי שניידר, מנהל השיווק של קלאודאלי מבית אופן טקסט.

"רבים מהארגונים אופטימיים מדי ואינם נערכים לאסון, או נערכים אליו, אך לא באופן מוכלל. הרבה יותר חכם ונכון ליצור גיבוי בלתי מוגבל למידע במערכות עסקיות קריטיות לארגון, ולא רק לשבע השנים האחרונות. עוד לא פגשתי לקוח שעשה זאת והצטער לאחר מכן", כך אמר מיקי שניידר, מנהל השיווק של קלאודאלי מבית אופן טקסט.

בראיון לאנשים ומחשבים אמר שניידר כי "הגיבוי חיוני להמשכיות העסקית – לא רק בשל היערכות לאסון כתוצאה מטעות אנוש או תוכנה, אלא גם בגלל ריבוי מתקפות הסייבר, והעלייה העקבית בתחכום ובהיקף שלהן. כחלק מזה, גם מתקפות הכופרה מתרבות, והן מדאיגות. המתקפות מאיימות על הביטחון הלאומי והרציפות התפקודית של המשק. ברובן המכריע של מתקפות הכופרה, גניבת הנתונים מצליחה ואין יכולת שיחזור".

"הגיבוי, במיוחד בענן – מוזנח"

"ארגונים", ציין, "מגדילים את היקף ההשקעה שלהם במודעות להגנת הסייבר של עובדים והלקוחות, וגם בכלי אבטחה. עם זאת, עולם הגיבוי, במיוחד בענן – מוזנח לעתים קרובות. כיום, כל עובדת ועובד בארגון משתמש.ת במערכות ענניות, דוגמת מיקרוסופט 365, סיילספורס, גוגל וורקספייס או דרופבוקס. העובדים הצעירים, שנולדו לענן, לא מבינים שספקיות המערכות הענניות לא יכולות להגן אבסולוטית מפני אובדן נתונים. מנגד, אין עסק שיכול לתפקד בלעדי אותם שירותי ענן. אלא שהגיבוי של אותם שירותי ענן פופולריים הוא לתקופה מוגבלת בלבד. החברות הללו מטילות על מנהלי האבטחה אצל הארגונים הלקוחות שלהן את הנטל של הגנת מידע SaaS – בהתאם למודל האחריות המשותפת שלהן".

קלאודאלי הוקמה ב-2011 על ידי אבינעם כץ, ולא גייסה הון חיצוני. "כבר אז כץ צפה את הצורך בפתרון SaaS לגיבוי ולשחזור", אמר שניידר. החברה מונה עשרות עובדים ביהוד ולה יותר מ-20 אלף לקוחות ארגוניים – מקבוצת כדורסל אמריקנית ועד לחברת אחזקות נכסים. ב-2020 קלאודאלי נרכשה ב-30 מיליון דולר בידי זיקס האמריקנית, שמספקת שירותי אבטחת ענן לחשבונות מייל. ב-2021 הושלמה רכישת זיקס על ידי אופן טקסט, ב-860 מיליון דולר, וחברת הגיבוי בענן הישראלית פועלת כחלק מחטיבת הגנת הסייבר של ענקית ניהול התוכן הארגוני. שניידר הצטרף לחברה לפני שמונה שנים, כעובד מספר 3.

"במעבר מהאון-פרם לענן, יש להתמקד בנכס היקר ביותר – הנתונים"

שניידר אמר כי "במעבר מהקרקע, מהאון-פרם, לענן יש להתמקד בנכס הארגוני היקר ביותר – הנתונים. יש לעשות זאת במקביל – הגנה על הנתונים בדאטה סנטר המקומי, ובענן. אנחנו מציעים לארגונים שמירה על הדאטה לעד, כדי שתהיה להם יכולת שחזור, בכל נקודת זמן ספציפית, עבור מערכות עסקיות קריטיות בענן".

לדבריו, "אנחנו מציעים פתרון גיבוי מקוון מאובטח, עם עמידה בתקני אבטחה בינלאומיים, דוגמת ISO 27001 ,HIPAA והלימה ל-GDPR האירופי. כמו כן, אנחנו שותפים בארגון המוביל לאבטחת ענן, CSA. המשימה היא למזער את הסיכונים העסקיים של הלקוח הארגוני".

"בהיבט הטכנולוגי", הסביר, "אנחנו מספקים לארגונים אבטחת נתונים והצפנה שלהם. המידע העסקי שלנו מאוחסן ב-AWS, בפתרון Amazon S3, ומוצפן באלגוריתמי הצפנה מתקדמים של 256 ביט. אנחנו משתמשים במפתח הצפנה ייחודי לכל לקוח ארגוני והמפתחות מאוחסנים בצורה מאובטחת. השרתים שלנו מאובטחים ברמה הגבוהה ביותר, מוקשחים ועם גיבוי משני. הכול במטרה שאיש המחשוב של הלקוח הארגוני שלנו לעולם לא ייאלץ להתמודד עם אובדן מידע".

"חמשת השווקים המובילים שלנו הם ארצות הברית, אוסטרליה, בריטניה, קנדה והולנד", אמר שניידר. "ישראל נמצאת במקום השישי. בשל המשך הצמיחה של האיומים על מערכות בענן – נחווה גידול עסקי. אנחנו מהווים קו ההגנה האחרון עבור המנמ"רים ועבור הארגונים. עליהם להפסיק לחשוש מאובדן מידע עסקי בענן. אנחנו מספקים להם מערכת הגנה על מערכות עסקיות קריטיות, בתנאים שלהם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים