ריקו: טכנולוגיה שמנהלת תהליכי רכש בבתי מלון
החברה הישראלית מציעה פלטפורמת בינה מלאכותית, שמנהלת תהליכי רכש ברשתות מלונאות מובילות כגון מריוט, הילטון והייאט

שם החברה: ריקו (Reeco).
שנת הקמה: 2022.
המקימים: הנריק שמעוני, המשמש כמנב"ל החברה, ועומרי שלו, סמנכ"ל הטכנולוגיות שלה.
תחום פעילות: בינה מלאכותית לניהול הרכש של בתי מלון.
המערכת של ריקו היא פלטפורמת AI שמאפשרת למלונות לנהל את כל תהליכי הרכש בצורה חכמה ודיגיטלית – מהזמנת סחורה, דרך קבלת מלאים וניהול קולינרי, ועד לביצוע תשלומים. כל שלב בתהליכי הרכש מנוהל בצורה חלקה ואפקטיבית, עם חוויית משתמש אינטואיטיבית, שמתאימה לקניינים, שפים ואנשי הנהלה כאחד. בריקו אומרים כי הפלטפורמה שלה מחליפה את שיטות העבודה המיושנות והמקובלות בענף, המבוססות על ניירת ושיחות טלפון. כמו כן, היא מציעה כלי ניתוח נתונים בזמן אמת, שמאפשרים למטה של רשתות המלונות או בתי המלון לקבל החלטות עסקיות מושכלות ולשפר את הרווחיות.
בינואר השנה גייסה ריקו 15 מיליון דולר ומאז הקמתה היא גייסה 25 מיליון. הגיוס האחרון בא בעקבות צמיחה של 800% שהחברה רשמה במספר לקוחותיה בשנה האחרונה. בין הלקוחות שלה נמצאים מותגים עולמיים מובילים בתחום המלונאות, כמו מריוט, הילטון והייאט. החברה שואפת להיות החברה המובילה לטכנולוגיה לניהול רכש בתחום המלונאות בארצות הברית עד סוף 2026.
כיום מעסיקה ריקו 60 עובדים, מחצית מהם בישראל, בעיקר בפיתוח, והמחצית השנייה – בארצות הברית, בשיווק, ובארגנטינה, בתמיכת לקוחות. כספי ההשקעה ישמשו להרחבת מערך הפיתוח של החברה, להאצת השיווק והמכירות ולשירות הלקוחות כדי לתמוך בצמיחה בארצות הברית ובשווקי יעד נוספים.
תגובות
(0)