נא להכיר: החברה שמבקשת להיות "ה-ווייז של עולם התוכנה"

כפי ש-ווייז עוזרת לנהגים להגיע מנקודה לנקודה, כך גאייד לומדת את התנהגות האפליקציות הארגוניות, מייצרת סרטוני הדרכה בצורה אוטונומית ובמגוון שפות, ומנגישה את המידע לעובד בתוך האפליקציה, בהתאם לצרכיו

00:00
00:00
האזינו לכתבה
colbass.com
מייסדי גאייד. מימין: יואב ענב, מנכ"ל החברה, ודן סחר, סמנכ"ל המוצר שלה.

שם החברה: גאייד (Guidde).

שנת ייסוד: 2021.

המייסדים: יואב ענב, המשמש כמנכ"ל החברה, ודן סחר, סמנכ"ל המוצר שלה.

תחום הפעילות: סיוע בהדרכת ובהטמעת מערכות בארגונים על ידי סרטוני וידיאו.

גאייד היא חברת סטארט-אפ שמגדירה את עצמה "ה-ווייז של עולם התוכנה", או לפחות זה מה שהיא רוצה להיות. בחברה אומרים שכפי ש-ווייז עוזרת לנהגים להגיע מנקודה לנקודה בנתיב המהיר ביותר, כך גאייד לומדת את התנהגות האפליקציות הארגוניות, מייצרת סרטונים הדרכתיים בצורה אוטונומית ובמגוון שפות, ומנגישה את המידע לעובד בתוך האפליקציה, בהתאם לצרכים שלו. גאייד גייסה 30 מיליון דולר בשנתיים, יש במוצר שלה מעל 100 אלף משתמשים ויותר מ-2,000 ארגונים משלמים לה, בהם אמריקן איגל, איקאה, בורסת נאסד"ק וסימנס.

הפתרון של גאייד עוזר בהדרכה ובהטמעה של מערכות בארגונים על ידי וידיאו, כי זהו המדיום הכי קרוב לאינטראקציה אנושית – כמו זום, שהוא גמיש, ומאפשר להראות ולהסביר דברים לקהל היעד, אומרים בחברה. לדבריהם, "נתונים מראים שכשאתה מסביר למישהו משהו באמצעות טקסט, הוא ישאל בממוצע 5-6 שאלות כדי לפתור את הבעיה, ואילו הצפייה בווידיאו מספקת פתרון מיידי, כך שבדרך כלל אין שאלות".

הפלטפורמה של החברה מורכבת משני מוצרים שלדברי אנשיה משלימים האחד את השני: האחד הוא Guidde Create, שמאפשר ליצור סרטון הדרכה אינטראקטיבי בכל שפה, באמצעות מודלים של טקסט לטקסט, טקסט לווידיאו ותמונות לווידיאו – גם ממקורות חדשים ומאפליקציות בדפדפן, דסקטופ או מובייל, על ידי ניתוח המסכים, ניתוח פעולות המשתמש והעשרה ממקורות חיצוניים, וגם מתוכן קיים – וידיאו, מצגת או מסמך PDF. עוד הוא מאפשר ליצור בצורה אוטומטית סרטונים קצרים מהקלטות זום או מוובינרים ארוכים. בנוסף, המערכת מאפשרת תרגום מהיר של כל סרטון לשפות שונות. בגאייד אומרים שהמוצר משתפר לאורך זמן על ידי מנגנון כיוונון (Tuning) ופידבק של המשתמש באמצעות עריכת הווידיאו, כמו גם עקב לימוד של השפה הארגונית ופרופיל המשתמש – בין אם הוא איש שיווק, תמיכה טכנית, ניהול מוצר וכו'…

המוצר השני הוא Guidde Broadcast – מנוע המלצות תוכן פרסונלי, שיודע להתאים את התוכן למשתמש ולפעולה שאותה הוא מנסה לבצע בתוך האפליקציה. המוצר יושב בתוך המערכות הארגוניות – CRM, משאבי אנוש, ERP ,BI וכדומה, ולומד את פרופיל המשתמש מהמערכות הארגוניות – בין אם הוא עובד חדש או ותיק, בין אם הוא עובד במחלקת המכירות או במחלקת השיווק, ובין אם הוא בצוות הישראלי או בזה האמריקני. הוא יודע לעשות מיון ולייצר קלאסטר של תוכן על מנת להנגיש תוכן קצר ורלוונטי בזמן הנכון, תוך כדי העבודה. בגאייד אומרים שזה כמו שנעשה בפרופילי המשתמשים בנטפליקס.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים