בלאט לפידות הטמיעה מערכת CRM של Salesforce.com בעמיעד; ההיקף: מאות אלפי שקלים

הפרויקט כלל מיפוי התהליכים העסקיים ואפיון המערכת, ולאחר יצירת המעטפת לניהול מערך המכירות הורחב היישום גם לחברות הבת של עמיעד ברחבי העולם ● בנוסף, פותח ממשק בין מערכת ה-CRM לבין מערכת ה-ERP של סאפ שקיימת בחברה ● בחודשים הקרובים יבצעו אנשי בלאט-לפידות את השלב השני בפרויקט, שכולל הטמעה של מערכת ה-CRM בקרב המפיצים העיקריים של עמיעד

בלאט לפידות יישומים ארגוניים הטמיעה מערכת CRM של Salesforce.com בחברת סינון המים עמיעד מערכות מים. היקפו של הפרויקט, שהחל ב-2011 והסתיים באחרונה, עומד על מאות אלפי שקלים.

עמיעד מונה 700 עובדים ומערכת ה-CRM שלה משרתת 150 מהם, שעוסקים במכירות ובניהול ההזדמנויות בה. החברה מתמחה בפיתוח ושיווק פתרונות סינון מים ידידותיים לסביבה לשימושים שונים במגזרים התעשייתי, העירוני והחקלאי.

הפרויקט כלל מיפוי התהליכים העסקיים ואפיון המערכת, ולאחר יצירת המעטפת לניהול מערך המכירות הורחב היישום גם לחברות הבת של עמיעד בדרום אמריקה, ארצות הברית, אירופה, סינגפור, הודו וסין. בנוסף, פותח ממשק בין מערכת ה-CRM לבין מערכת ה-ERP של סאפ (SAP) שקיימת בחברה. בחודשים הקרובים יבצעו אנשי בלאט-לפידות את השלב השני בפרויקט, שכולל הטמעה של מערכת ה-CRM בקרב המפיצים העיקריים של עמיעד, שפזורים בעשרות מדינות בעולם.

לדברי חטיב מוחמד, סמנכ"ל מערכות מידע בעמיעד, "הנהלת החברה החלה בפרויקט מתוך כוונה להטמיע את אותה מערכת לניהול ההזדמנויות הן במערך המכירות והן ברשת המפיצים העולמית שלנו. ציפינו להטמעה מורכבת ומאתגרת, הן בשל השינוי התפיסתי שנדרש אצלנו והן משום שלכל מפיץ יש את מערכות המידע ומתודות העבודה שלו". הוא הוסיף, כי "כארגון המפעיל מפיצים וחברות בנות ברחבי העולם, חיפשנו פתרון במודל מיחשוב ענן".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים