גוגל השיקה גרסה סופית ליישום שולחן העבודה המרוחק של כרום

התקנת היישום באמצעות חנות האינטרנט של הדפדפן, מאפשרת למשתמשים לגשת מרחוק לכרום, וממנו למחשב - כל עוד הדפדפן נשאר פתוח במחשב אליו ניגשים ● על פי ענקית החיפוש, ניתן לבצע את כל הפעולות הרגילות שניתן לבצע במחשב, החל משינוי הגדרות מדפסת, עבור במציאת קבצים וכלה בפעולות נוספות

גוגל (Google) השיק השבוע באופן רשמי את הגרסה הסופית של שולחן העבודה המרוחק של כרום (Chrome Remote Desktop) – יישום עבור דפדפן הכרום המאפשר גישה מרחוק. התקנת היישום באמצעות חנות האינטרנט של הדפדפן, מאפשרת למשתמשים לגשת מרחוק לכרום, וממנו למחשב – כל עוד הדפדפן נשאר פתוח במחשב אליו ניגשים.

בנוסף, עם ההרשאות המתאימות, ניתן לגשת גם לשולחנות עבודה של משתמשים אחרים. על פי ענקית החיפוש, ניתן לבצע את כל הפעולות הרגילות שניתן לבצע במחשב, החל משינוי הגדרות מדפסת, עבור במציאת קבצים וכלה בפעולות נוספות. עוד מאפשרת הגרסה הסופית של היישום העתקת קבצים בין המחשב המרוחק למחשב ממנו מפעילים את היישום. במקרה של שימוש ביישום במחשב המבוסס על חלונות (Windows), ניתן אף לשמוע קבצי אודיו מהמחשב המרוחק אליו מתחברים.

בעת הפעלת היישום ניתן לקבוע האם לשתף את המחשב הנוכחי עם משתמש מרוחק, או לבקש גישה למחשב מרוחק. כך או כך, התהליך כולל גם הכנסת קוד אישי, באמצעותו יש להשתמש כדי לגשת למחשב מרוחק.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים