הודו: חברות טלקום ייקנסו על איכות שירות נמוכה

הרשויות בהודו פרסמו כללים חדשים שיאפשרו להטיל על חברות טלקום קנסות אם לא יעמדו באמות מידה לשירות איכותי, או אם יספקו מידע לא נכון על מדדי ביצועים ● הקנס המרבי הוא מיליון רופי - כ-18 אלף דולרים

חברות טלקום בהודו צפויות לקנסות אם יספקו שירות באיכות נמוכה או אם יספקו מידע לא נכון על מדדי ביצועים – כך הודיעו הרשויות במדינה. הסכום המרבי של הקנס עומד על מיליון רופי (כ-18 אלף דולרים).

על פי ידיעה שפורסמה ב-Times of India, רשות הטלקום ההודית פרסמה תיקון שמאפשר להטיל קנסות כספיים על ספקיות של שירותי טלקום שלא יעמדו באמות מידה של שירות איכותי.

הביצועים של חברות הסלולר בהודו נמדדים על פי יותר מעשרה מאפיינים, והן עלולות להיקנס בסכום של עד מיליון רופי אם ימסרו נתונים לא נכונים על כל אחד מהמאפיינים בדו"חות שהן מגישות לרשות. הביצועים של ספקיות השירות לטלפונים קוויים נמדדים על פי אמות מידה של איכות שירות ללקוחות, והן צפויות לקנס של עד 50 אלף רופי (כ-900 דולרים) על כל מאפיין שבו לא יעמדו באמות המידה שנקבעו.

אמות המידה קובעות, בין השאר, ערעורים בשיעור של עד 0.1% על החשבונות בכל מחזור חיוב, בין הלקוחות שמשלמים על פי חשבון שנשלח אליהם בתום תקופה; ולכל היותר תלונה אחת על כל אלף לקוחות בכל הקשור למדידה, חיובים, אשראי ותוקף. הטיפול בערעורים צריך להסתיים בתוך חודש אחד לכל היותר.

לגבי חברות סלולר, אמת המידה לניתוקי שיחות היא עד 2% מכלל השיחות ובאזורים שבהם הקליטה קשה יותר – עד 3%.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים