HP השיקה שרת חדש שפותח במיוחד לאתגרי ה-Big Data

השרת החדש, HP ProLiant SL4540 Gen8, עושה שימוש בארכיטקטורת התשתית האחודה HP Converged Infrastructure וטכנולוגיות ניהול וניטור פרואקטיביות, לרבות ProActive Insight ● בנפח מרבי, ניתן לאחסן בשרת החדש 240 טרה-בייט במארז ProLiant SL4540 יחיד בגודל 4.3U ו-2.16 פטה-בייט בארון סטנדרטי בגודל 42U ● עודד שיחור, CTO ב-HP ישראל: "השרת החדש מספק מענה ייעודי להתמודדות עם נפחי המידע ומסייע להפיק מהם מידע עסקי משמעותי"

ענקית המיחשוב HP הציגה בסוף השבוע את HP ProLiant SL4540 Gen8 – שרת שפותח מיסודו כמענה ייעודי לאתגרי ה-Big Data. השרת החדש מציע שילוב ואיזון בין נפח אחסון עצום וביצועים גבוהים מחד, לבין שטח רצפה מינימלי ועלות תפעול נמוכה יחסית מאידך. בנפח מרבי, ניתן לאחסן בשרת החדש 240 טרה-בייט במארז ProLiant SL4540 יחיד בגודל 4.3U ו-2.16 פטה-בייט בארון סטנדרטי בגודל 42U. כדי לסבר את האוזן, ניתן לאחסן קבצי וידיאו באיכות HD באורך מצטבר של 20 שנה – בארון שרתים יחיד.

השרת עושה שימוש בארכיטקטורת התשתית האחודה HP Converged Infrastructure, על מנת לספק סקלביליות גבוהה, ניצול מרבי של ההשקעה בטכנולוגיה, גמישות וניהול יעיל. עוד הוא משלב טכנולוגיות ניהול וניטור פרואקטיביות, ובהן ארכיטקטורת ProActive Insight.

מ-HP נמסר, כי בתכנון המוצר הושם דגש מיוחד על מודולריות מרבית ועל אפשרות להתאמת הפתרון לצרכים ייחודיים. התכנון החכם הוביל ליצירת מארז מודולרי, המאפשר בחירה בין יחידת מיחשוב אחת, שתי יחידות מיחשוב או שלוש יחידות מיחשוב, המשולבות בהתאמה עם 60, 25 או 15 כונני אחסון (LFF). בזכות זאת, כך נמסר, ניתן להתאים את השרת לאחסון נפחים עצומים של מידע בלתי מובנה, לשילוב בין אחסון בנפח גבוה ליכולת עיבוד גבוהה או לשימוש כמכונה חזקה במיוחד לעיבוד מקבילי של מידע. התצורות השונות הותאמו מיסודן למערכות Big Data בולטות, ובהן Vertica ו-Hadoop.

עודד שיחור, ה-CTO של חטיבת האנטרפרייז ב-HP ישראל: "נפח המידע הבלתי מובנה שנאגר בארגונים צומח במהירות, והוא מוזן על ידי מקורות רבים, בהם טלפונים חכמים, רשתות חברתיות, נקודות מכירה וחיישנים רבים המשולבים כיום כמעט בכל מקום ומשדרים מידע בזמן אמת. להמחשה, לפי ההערכות אוגרת רשת הקמוענאות וול-מארט (Walmart) בכל שעה 2.5 פטה-בייט של מידע רק מטרנזקציות של הלקוחות. השרת החדש מספק מענה ייעודי להתמודדות עם נפחי המידע הללו ומסייע להפיק מהם מידע עסקי משמעותי. זאת, כביטוי נוסף לאסטרטגיית התשתיות האחודות של HP: פיתוח פתרונות המותאמים בצורה אופטימלית ליישומים המובילים בשוק, כמענה לצרכים קיימים ובהתמקדות בתרומה העסקית ללקוחות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים