ברנארד שארלס, דאסו: "אנו בפתחו של עידן חדש, שבו העולם הווירטואלי משפר את העולם האמיתי"

"החלום שלנו הוא להשתמש בחוויות תלת מימד כדי ליצור הרמוניה בין מוצרים, טבע וחיים", אמר שארלס - יו"ר ומנכ"ל דאסו סיסטמס, בכנס שערכה החברה בבריסל ● "אנו משקיעים בכך הון אנושי, השקעות כספיות ואת מאגרי הידע שלנו כדי לשלב הכל יחדיו לכדי יקומים וירטואליים שיאפשרו לדמיין חדשנות וגם לייצר אותה"

"אנו עוברים ל-'אופק חדש' – לעידן של חוויה ולא מוצר, שבו העולם הווירטואלי מרחיב ומשפר את העולם האמיתי", כך הכריז ברנארד שארלס, יו"ר ומנכ"ל דאסו סיסטמס (Dassault Systemes), בכנס 3DExperience שננעל אמש (ד') בבריסל. לדבריו, "החלום שלנו הוא להשתמש בחוויות תלת מימד כדי ליצור הרמוניה בין מוצרים, טבע וחיים. אנו משקיעים בכך הון אנושי, השקעות כספיות ואת מאגרי הידע שלנו כדי לשלב הכל יחדיו לכדי יקומים וירטואליים שיאפשרו לדמיין חדשנות וגם לייצר אותה".

"ב-1999 חשבנו איך אנו יכולים ליצור סביבה שמחקה את הסביבה האמיתית כדי לספק פתרונות לייצור מוצרים, וכך נוצר מושג ה-PLM – ניהול חיי המוצר", הסביר שארלס. "במשך 13 השנים האחרונות אנו משרתים את החזון הזה בתעשיות רבות. עם זאת, האתגרים החשובים העומדים בפני האנושות כיום השתנו, כאשר אחד הבולטים שבהם הוא האורבניזציה – הצורך לייצר לא רק עיר חכמה, אלא 'חוויית עיר': כיצד אזרחים ינהלו את סביבתם; ניהול משאבים – שהפך לנושא מאוד קריטי בעולם; בריאות הציבור; מזון וחינוך. כדי לנסות לעמוד באתגרים האלה, צריך לשלב בפלטפורמה שלנו את ההיבט החברתי – חיבור אנשים, במשמעות של הקשבה לצרכים, גם אלה שאינם מבוטאים, כדי לספק להם לא רק מוצר, אלא בעיקר חוויה".

פלטפורמת 3DExperience של דאסו, הסביר שארלס, משלבת בתוכה את כל ההיבטים הדרושים כדי להפוך אותה לפלטפורמה של חוויה עסקית, בזכות רכיבי השירות המשולבים בה: קישוריות, שיתופיות, תיחקור, Big Data, וכו'. הערך שהיא מעניקה, הוסיף, מתבטא במותגי התוכנות של דאסו, המאפשרים יצירה שירות או מוצר באמצעות הכלים השונים היוצרים יחדיו חוויית תלת מימד בזמן אמת: כלי שיתוף וחברתיות, כלי מידול, כלי תוכן וסימולציה, מידע ותבונה מלאכותית.

שארלס הציג בכנס שימוש ביישום ל-iPad בשם Idea Shape, עליו מופעלת ליבת תוכנת CATIA – מוצר הדגל של החברה לעיצוב מוצרים, והדגים כיצד הוא יוצר ומשנה מוצר בעזרת כמה משיכות אצבע על מסך ה-iPad. עוד ציין שארלס, כי התוכנות של החברה הותאמו לעבודה בענן, פרטי או ציבורי, מה שמאפשר תקשורת בין קהילות או צוותים לצורך שיתוף פעולה ביניהם.

בין המשתתפים בכנס היו גם נציגים מהסניף הישראלי, בהם אלי בויקיס – מנהל מכירות אזורי, אבישי אגוזי – מנהל מכירות, מאיה טוטיאן – מנהלת שיווק אזורית, אלדד שן צור – מנהל צוות מכירות ותמיכה עסקית של ENOVIA, ואירה סופר – מנהלת מוצר. יחד איתם הגיעו גם נציגים מקרב שותפי החברה ולקוחותיה בארץ, בהם בני קרוננפלד – מנהל הטכנולוגיות של יעל תוכנה, מאיר דוידוביץ – יועץ PLM, רומן קליגרמן מ-IDE טכנולוגיות, אירקלי באיטיש מפלסן ואיתי קנט מ-TECHENWARE.

הכותבת היא שליחת אנשים ומחשבים לבלגיה

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים