ארט קוביילו, יו"ר ומנכ"ל RSA, בראיון לפורבס: "האיום העיקרי לביטחון הציבור מגיע מגופים פרטיים, לא ממדינות"

בראש הרשימה, אמר קוביילו לפורבס, עומדות קהילות ההאקרים ושחקנים נוספים כמו טרוריסטים המחפשים לשלב בין התקפות פיזיות וממוחשבות ● השלב הבא, לדבריו, הוא "שיבוש תהליכי אוף-ליין - נזק לתשתיות חיוניות עד למצב של הרס מוחלט" ● קוביילו יהיה בין המרצים המרכזיים בכנס השנתי של תעשיות האלקטרוניקה והתוכנה 2013

ארט קוביילו, יו"ר ומנכ"ל RSA – חטיבת האבטחה של EMC, העניק באחרונה ראיון מיוחד למגזין הכלכלי פורבס (Forbes). במהלך הראיון חלק קוביילו את השקפותיו לגבי מלחמת הסייבר, תפקידן של המדינות בזירה, והסיכוי ההולך וגובר להתקפת סייבר רבת עוצמה בעתיד הקרוב, שעלולה, לדבריו, לגרום לנזק רב לתשתיות.

במהלך הראיון הדגיש קוביילו, כי האיום העיקרי לביטחון הציבור מגיע מכיוונם של גופים פרטיים, ולאו דווקא ממדינות. בראש הרשימה, אמר, עומדות קהילות ההאקרים ושחקנים נוספים כמו טרוריסטים המחפשים לשלב בין התקפות פיזיות וממוחשבות.

יו"ר ומנכ"ל RSA טען בשיחה, כי "הסכנות אורבות לפתחנו, ומה שקורה באופן פוטנציאלי או מעשי הוא התרחקות מפעולות חודרניות, שמדינות נהגו לבצע זו לזו מאז ימי קדם, ומעבר לשלב הבא: שיבוש תהליכי אוף-ליין – נזק לתשתיות חיוניות עד למצב של הרס מוחלט".

לראיון כפי שפורסם באתר פורבס

ארט קוביילו יהיה בין המרצים המרכזיים בכנס השנתי של תעשיות האלקטרוניקה והתוכנה 2013

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים