סטיב באלמר: "אנחנו מציגים חידושים על קו התפר שבין חומרה לתוכנה"

האסיפה הכללית של בעלי המניות של מיקרוסופט עסקה בכיוונים אליהם הולכת החברה, ומנכ"ל החברה, סטיב באלמר, אמר ש-"יכול להיות שהיינו צריכים להתקדם בכיוון זה מוקדם יותר" ● לדברי באלמר, קצב המכירות של מכשירי טלפון חכמים עם מערכות חלונות פון גבוה כיום "פי ארבעה" מאשר לפני שנה ● עם זאת, הוא עדיין נמנע מלנקוב בנתוני מכירות מדויקים של מכשירים אלה

מיקרוסופט (Microsoft) ידועה כחברת תוכנה – אולם לא רק. סטיב באלמר, מנכ"ל החברה, אמר באסיפה הכללית של בעלי המניות של החברה שנערכה השבוע בסיאטל, כי "אנחנו מציגים חידושים על קו התפר שבין חומרה לתוכנה". עם זאת, הוא הודה ש-"יכול להיות שהיינו צריכים להתקדם בכיוון זה מוקדם יותר". באלמר אמר את הדברים במענה לשאלה מדוע מיקרוסופט מפגרת אחרי אפל (Apple).

לפני כחודש הציגה מיקרוסופט את מחשבי הלוח מדגמי Surface, תחת שם המותג שלה, אך עדיין לא פרסמה נתוני מכירות רשמיים של מכשירים אלה. באלמר ציין, כי "אנחנו רואים רק יתרונות" בשוק מחשבי הלוח והוסיף, כי "אני מרוצה מרמת החדשנות שלנו".

לדברי מנכ"ל מיקרוסופט, קצב המכירות של מכשירי טלפון חכמים עם מערכות חלונות פון (Windows Phone) גבוה כיום "פי ארבעה" מאשר לפני שנה. עם זאת, הוא עדיין נמנע מלנקוב בנתוני מכירות מדויקים של מכשירים אלה, שמיוצרים בעיקר על ידי נוקיה (Nokia), סמסונג (Samsung) ו-HTC.

במענה לשאלה שעסקה בקפאון בשערן של מניות מיקרוסופט, שלא עלה בפועל ב-10 השנים האחרונות (למרות עלייה של 18% בשנת הכספים האחרונה) ומפגר אחר קצב העלייה בשערן של מניות אפל וגוגל (Google), אמר באלמר לאחד מבעלי המניות, כי "אני מבין את טענתך". הוא ציין בהקשר זה שמיקרוסופט חילקה בשנת הכספים האחרונה דיבידנדים למשקיעים ורכשה בחזרה מניות בהיקף כולל של 10 מיליארד דולרים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים