אפסון השיקה בישראל שתי סדרות של מדפסות חדשות לתחומי האדריכלות ותעשיית השילוט

המדפסות החדשות מסדרת ה-T מסוגלות להפיק הדפסת "דרפט" על נייר פשוט תוך 28 שניות, דוגמת סקיצות ותוכניות אדריכליות, מפות, מצגות ותרשימי תלת-מימד ואף פוסטרים ושילוטי פנים ● המדפסות מסדרת ה-S מציעות אפשרות הדפסה על מגוון סוגי מדיה, עד למידות של 1,118 מ"מ ● דניאל בן מויאל, אפסון: "אנחנו כאן עם מוצרים שוברי שוק, המפגינים עלות/תועלת מרשימה, מהירים ביותר, שנולדו מתוך ראיית והבנת הצרכים של משתמשי הקצה"

29/11/2012 14:12

ענקית ההדמיה אפסון (Epson), המתמחה בפיתוח, ייצור ומכירה של מוצרי הדפסה, סריקה והקרנה, השיקה הבוקר (ה') שני קווי מוצרים חדשים. הקו הראשון, הכולל את מדפסות ה-T, מיועד לתחומי העיצוב והאדריכלות. הוא כולל שלוש מדפסות, המסוגלות להפיק הדפסת "דרפט" על נייר פשוט תוך 28 שניות, דוגמת סקיצות ותוכניות אדריכליות, מפות, מצגות ותרשימי תלת-מימד ואף פוסטרים ושילוטי פנים. המדפסות החדשות מאפשרות לבחור מתוך שלוש אופציות של מחסניות צבע, בגדלים של 110, 350 ו-700 מ"ל.

קו המדפסות השני, מסדרת ה-S, כולל מדפסות גלילים עם ארבעה או חמישה צבעים (CMYK או CMYK + לבן), המיועדות למגזר התחרותי במיוחד של שילוטי פנים וחוץ. בנוסף למהירות (עד 59.2 מ'2/שעה), מציעות המדפסות אפשרות הדפסה על מגוון סוגי מדיה (מצופה ולא מצופה), עד למידות של 1,118 מ"מ. כך, הן מתאימות במיוחד להפקה מהירה של פוסטרים, שלטים, כרזות, לוחות מוארים מאחור, תצוגות לחלונות ראווה, חומרים לנקודות מכירה, כרזות למכוניות, תפאורה, תוויות ותצוגות לתערוכה ועוד. המשתמשים בקו המדפסות החדש יוכלו להדפיס על מדבקות ויניל, PVC ופילמים, ניירות צילום, קאנבסים ועל מגוון של חומרים פופולריים לכרזות ושילוט.

"אפסון מחזיקה כיום למעלה מ-78% מנתח השוק בתחום הגרפיקה והדפוס", אמר דניאל בן מויאל, מנהל שיווק מוצרי הדפסה בפורמט רחב באפסון. "המוטו שלנו ברור: אנחנו כאן עם מוצרים שוברי שוק, המפגינים עלות/תועלת מרשימה, מהירים ביותר, שנולדו מתוך ראיית והבנת הצרכים של משתמשי הקצה".

דניאל בן מויאל, מנהל שיווק מוצרי הדפסה בפורמט רחב באפסון

מימין: דויד חורש, מנכ"ל חברת D.H Media, מפיצת אפסון בישראל; דניאל בן מויאל, מנהל שיווק מוצרי הדפסה בפורמט רחב באפסון

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים