האסו פלטנר, ממייסדי סאפ, מוכר מניות בשווי כולל של 120 מיליון יורו

פלטנר יממש חלק מהנתח שלו בסאפ, שמהווה כ-9.89% מהון המניות שלה ● "המכירה תבוצע לפי שיקול דעתו של הבנק, בשוק המניות או מעבר לדלפק, החל מנובמבר 2012 ולאחר מכן בחודשים ינואר עד נובמבר 2013", נכתב בדו"ח שמסרה החברה הגרמנית לרשויות

פרופ' האסו פלטנר, ממייסדי סאפ (SAP), הורה על מכירה של מניות החברה בשווי כולל של 120 מיליון יורו. מהחברה נמסר בסוף השבוע, כי בכך יממש פלטנר חלק מהנתח שלו בה. כדי להגן על שערן של מניות סאפ הורה פלטנר לבנק למכור מדי חודש מניות בשווי של 10 מיליון דולרים, עד למכירת מלוא המניות.

"המכירה תבוצע לפי שיקול דעתו של הבנק, בשוק המניות או מעבר לדלפק, החל מנובמבר 2012 ולאחר מכן בחודשים ינואר עד נובמבר 2013", נכתב בדו"ח שמסרה החברה הגרמנית לרשויות.

פלטנר הוא בעל המניות הגדול ביותר של סאפ, וברשותו 121.49 מיליון מניות של החברה – כ-9.89% מהון המניות שלה, על פי נתוני תומסון-רויטרס (Thomson Reuters). השער הנוכחי של מניות סאפ הוא כ-60 יורו למנייה, ולפיכך מגיע שווי הנתח של פלטנר ליותר משבעה מיליארד יורו.

עם שווי שוק של 73 מיליארד יורו, סאפ היא החברה בעלת שווי השוק הגבוה ביותר במדד German blue chip. במקום השני במדד זה נמצאת סימנס (Siemens) עם שווי שוק שעולה במעט על 70 מיליארד יורו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים