!We תשדרג את תשתיות התקשורת של פסגות; ההיקף: יותר ממיליון שקלים

במסגרת הפרויקט הותקנו תשתיות התקשורת של סיסקו, מתגי קצה מסוג Nexus 7000 ומתגי תשתית מסוג Catalyst 2960 ו-Catalyst 3750 - המאפשרים בין היתר הפרדה של סביבות תקשורת בהתאם לדרישות הרגולציה הפיננסית ותשתית חסונה של 10 ג'יגה-בייט עד למתגי הקצה

!We מקבוצת חילן תשדרג את תשתיות התקשורת של פסגות. הפרויקט החל באוקטובר וצפוי להסתיים החודש. היקפו הכספי של הפרויקט עומד על יותר ממיליון שקלים.

הצורך בפרויקט נולד בעקבות רצון לזמן תגובה מהיר של ה-IT, ביצועים טובים, אבטחת המידע ויכולת להטמיע שינויים מהירים במערכות ה-IT. במסגרת הפרויקט הותקנו תשתיות התקשורת של סיסקו (Cisco), מתגי קצה מסוג Nexus 7000 ומתגי תשתית מסוג Catalyst 2960 ו-Catalyst 3750.

מתגים אלה מאפשרים הפרדה של סביבות תקשורת בהתאם לדרישות הרגולציה הפיננסית, תשתית חסונה של 10 ג'יגה-בייט עד למתגי הקצה, תשתית אחודה של LAN ו-SAN עבור תקשורת ותעבורת הנתונים ממערכי האחסון, הפרדת סביבות מידע ברמת האחסון, עם אפשרות חיבור למערך Nexus מרכזי. זאת, לצד יכולת אבטחת מידע ברמה גבוהה.

גיל צבר, סמנכ"ל מערכות מידע בפסגות, אמר כי "המערכת של פסגות משרתת מאות עובדי חברה. הדגש העיקרי בפרויקט הוא התאמה לצרכים העסקיים של החברה, בהם כלולים אמינות ומהירות העבודה, יכולת הרחבה, גמישות ואבטחת מידע, אשר זוכים למענה בפתרונות שיושמו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים