מטריקס תייצג את פתרונות אבטחת המידע של Trustware הישראלית

Trustware מפתחת פתרונות לארגונים ומשתמשים פרטיים היוצרים הפרדה וירטואלית בין "אזור פרטי" בו נמצאים הקבצים והמערכות הדורשות אבטחה ברמה גבוהה, לבין אזורים פתוחים לאינטרנט ולתוכנות שיתוף למיניהן ● ישראל בהרב, יו"ר ומייסד Trustware: "בחרנו את מטריקס כנציגה שלנו בישראל כיוון שיש בידיה ניסיון מוכח וקשרים המאפשרים לשלב טכנולוגיות פורצות דרך בארגונים בישראל"

חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס תייצג את יצרנית פתרונות אבטחת המידע הישראלית Trustware. המדובר בחברה ישראלית שמפתחת פתרונות לארגונים ומשתמשים פרטיים היוצרים הפרדה וירטואלית בין "אזור פרטי" בו נמצאים הקבצים והמערכות הדורשות אבטחה ברמה גבוהה, לבין אזורים פתוחים לאינטרנט ולתוכנות שיתוף למיניהן. מייסד ויו"ר החברה הוא ישראל בהרב, לשעבר יו"ר בעידנית/Scitex Vision ואובג'ט.

מוצר הדגל של Trustware הוא BufferZone Pro, השומר על משתמשים מפני איומי סייבר מיידיים ועתידיים כמו וירוסים, רוגלות, סוסים טרויאנים, גניבת זהויות, חבלות אלקטרוניות ועוד. טכנולוגית וירטואליזצית האיומים של החברה, המוגנת בפטנטים רשומים, יוצרת סביבת מיחשוב מופרדת, מוגנת ובלתי חדירה השומרת על הנכסים הדיגיטליים הפרטיים של המשתמש או הארגון מפני נזק או גישה לא מורשית.

לדברי ישראל בהרב, יו"ר ומייסד Trustware: "בחרנו את מטריקס כנציגה שלנו בישראל כיוון שיש בידיה ניסיון מוכח וקשרים המאפשרים לשלב טכנולוגיות פורצות דרך בארגונים בישראל. הפתרון של Trustware מהווה שכבת הגנה נוספת בארגון,  אשר עשויה להיות יעילה יותר מכל פתרון הגנה אחר, במיוחד כנגד תקיפות סייבר. מטריקס ו-Trustware יפעלו בשיתוף פעולה הדוק על מנת להביא את הפתרונות ברמת השירות הגבוהה ביותר לחברות בישראל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים