דותן גוטמכר, טרהסקיי: "בשנה הבאה 66% מהשוק יהיה וירטואלי – ומחציתו VMware"

"ממחצית העשור ועד כיום השוק חווה אימוץ אגרסיבי של סביבות מבוססות וירטואליזציה. אם בעבר ארגונים פרסו מכונות וירטואליות בודדות, הרי כיום הם פורסים עשרות מכונות כאלה ביום", אמר גוטמכר ● להב סביר, ארכיטקט ומנכ"ל Emind: "אנו חברת בוטיק המתמחה בהקמת מערכות עננים ציבוריים. איננו נוגעים בחומרות, אלא במערכות שעל העננים הציבוריים"

"מחקרים צופים, כי 66% ממערכות ה-IT בארגונים בשנת 2013 יהיו וירטואליות, ומחציתם של VMware", אמר דותן גוטמכר, מנהל תחום וירטואליזציה בטרהסקיי.

גוטמכר בכנס Virtualization 2012, שנערך באחרונה במרכז הכנסים אבניו שבקריית שדה התעופה, בהפקת קבוצת אנשים ומחשבים ובהשתתפות מאות מומחים מהתחום. מנחה הכנס היה יהודה קונפורטס, העורך הראשי של הקבוצה.

לדבריו, "ממחצית העשור ועד כיום השוק חווה אימוץ אגרסיבי של סביבות מבוססות וירטואליזציה. אם בעבר ארגונים פרסו מכונות וירטואליות בודדות, הרי כיום הם פורסים עשרות מכונות כאלה ביום. מצב זה דורש לייעל את התפעול".

הוא הציג את VMware vCloud Director 5.1, אשר לדבריו "משמש לאספקת מרכזי מיחשוב וירטואליים תוך דקות. בלבו של פתרון ה-VMware vCloud Suite ניתן למצוא מערך שירותים למרכזי מיחשוב מבוססי תוכנה המספקים בעולם הווירטואלי יכולות של הפשטה, ריכוז ומיכון לטובת האחסון, הרשתות, האבטחה וזמינות". הוא הוסיף, כי "המוצר מנצח על ההרשאות של שירותים אלה, במטרה לספק מרכזי נתונים וירטואלי מלא (VDC) היכולים להיות מוכנים לצריכה תוך דקות".

להב סביר, ארכיטקט ומנכ"ל Emind. צילום: קובי קנטורלהב סביר, ארכיטקט ומנכ"ל Emind, אמר כי "אנו חברת בוטיק המתמחה בהקמת מערכות עננים ציבוריים. איננו נוגעים בחומרות, אלא במערכות שעל העננים הציבוריים. אנו שותפים של אמזון (Amazon)".

הוא תיאר כיצד הם סייעו לאחד הלקוחות שלהם, חברת הנסיעות TGS, בעת סופת ההוריקן סנדי: "עזרנו להם לא ליפול בעת הסופה. התחלקנו לשתי קבוצות, משכנו מידע ונתונים מהדטה סנטר שלהם ושמנו אותו באמזון. בנינו רשת לצרכיהם על גבי אמזון, עם אקטיב דירקטורי שחיברנו לענן האמזוני. בנינו גיבויים, יצרנו שכפולים, היה לנו מערך שרתים ודטה. במקביל, אנשים אחרים שלנו הקימו שרתי ווב ושרתי יישומים. כיוון שהענן הוא ציבורי – הכל קרה מהר ופשוט. אנו מחלקים את היישומים והשירותים לפי גישות הגיבוי השונות". סביר סיים בציינו, כי "אמזון משמשת סביבת ענן גלובלית וגמישה בכל העולם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים