מטריקס תייצג בישראל את אטיביו, המתמחה בפלטפורמת UIA

מוצר הדגל של אטיביו, AIE, היא פלטפורמה גמישה המאפשרת גישה, ניתוח, איחוד והצלבת מידע מובנה ובלתי מובנה בארגון ומחוצה לו ● אמיר הראל, סמנכ"ל מוצרים במטריקס: "מוצרי החברה מעניקים תמונת מצב מלאה של המידע הארגוני, ומאפשרים קבלת החלטות בזמן אמת והעצמת היתרון התחרותי של הארגון"

חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס תייצג את מוצרי אטיביו (Attivio), הפועלת בתחום גישה אחודה למידע (Unified Information Access) ובניית פתרונות עסקיים בעולם רב תוכן.

מוצר הדגל של החברה, ה-AIE (ר"ת Active Intelligence engine), היא פלטפורמה גמישה המאפשרת גישה, ניתוח, איחוד והצלבת מידע מובנה ובלתי מובנה בארגון ומחוצה לו. באמצעות הפלטפורמה יכול הארגון לקבל תובנות עסקיות בזמן אמת, המסייעות לו להגדיל את הכנסותיו, לחסוך בעלויות וגמישות עסקית. מוצרי החברה מתאימים לכל המגזרים, לרבות בנקים וחברות בתחום הפיננסי ושוק ההון, מסחר אלקטרוני, מדיה דיגיטלית, מוסדות ציבוריים, ענף הבריאות וחברות תקשורת.

אמיר הראל, סמנכ"ל מוצרים במטריקס, אמר כי "מוצריה של אטיביו מספקים מענה לצרכים ארגוניים רבים, כמו Big Data, תמונת לקוח אחודה, חווית משתמש (CEM), מחקר, OEM (ר"ת Original Equipment Manufacturer), חיפוש ארגוני ועוד, ומתממשקים לכלים ארגוניים רבים, דוגמת מוצרי SharePoint ו-BI. מוצרי החברה מעניקים תמונת מצב מלאה של המידע הארגוני, ומאפשרים קבלת החלטות בזמן אמת והעצמת היתרון התחרותי של הארגון".

נחמן גבע, מנכ"ל אטיביו ישראל, ציין כי "העולם העסקי-טכנולוגי משתנה במהירות. ארגונים מובילים נמדדים על היכולת לעבד את כל המידע שעומד לרשותם מכל הערוצים, במגוון פורמטים, ולהגיב במהירות למציאות המשתנה. למטריקס יש את הכלים והניסיון להביא את ההצלחה והחדשנות של פתרונות אטיביו בחו"ל לטובת הלקוחות בארץ".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים