הערכות: אינטל תיכנס לשוק הממירים החכמים

יצרנית השבבים עתידה להציג דגם ראשוני של הממיר כבר בתערוכת CES הקרובה, למרות שמועד הכניסה לשוק טרם נקבע ● הממיר צפוי לשלב בין תזרימי מדיה אותם בוחר המשתמש ותכנים חינמיים בכבלים, וכן לשמש כ-DVR ווירטואלי

אינטל (Intel) מתכננת להיכנס לתחום הממירים החכמים, כך על פי מקורות יודעי דבר בתעשייה. החברה אמורה להציג דגם ראשוני של ממיר כבר בתערוכת CES הקרובה, למרות שמועד הכניסה לשוק עדיין לא נקבע. הממיר צפוי לשלב בין תזרימי מדיה אותם בוחר המשתמש ותכנים חינמיים בכבלים, וכן לשמש כ-DVR ווירטואלי.

יצרנית השבבים תעשה את צעדיה בשוק הצריכה הטלוויזיוני עקב לצד אגודל, תוך שהיא תנסה לספק תכנים על בסיס עיר אחר עיר. כך, תפעל אינטל באמצעות חיבור חבילות תכנים עם שותפים מקומיים, ועם אפיון רישוי גמיש יותר ממה שמקובל כיום בתעשיית הכבלים. בנוסף, המערכת אמורה להיות אינטראקטיבית יותר מבעבר, עם אפשרות לפרסום מודעות מדויקות יותר שמתאימות לפלחי הצפייה.

ההחלטה של אינטל להיכנס לשוק הזה נובעת מחוסר הצלחתה עם השותפה הקודמת שלה, גוגל (Google). זאת, לאחר שמוצרי Google TV, שסופקו על ידי לוג'יטק (Logitech) וסוני (Sony), לא זכו להצלחה בשוק. ההחלטה של גוגל לעבור להשתמש במעבדי ARM תרמה ככל הנראה גם היא למהלך.

אירועים קרובים