עודד שפיר, סיסקו: "השנה נכפיל את כמות הטמעות מערכות המיחשוב האחוד שלנו"

"סיסקו היא שחקנית צעירה בעולם מערכות המיחשוב האחודות וכבר כיום היא שנייה ל-HP", ציין שפיר, סמנכ"ל מכירות לקוחות אסטרטגיים בסיסקו ישראל ● לדבריו, הטמיעה בארץ בקרב יותר מ-200 לקוחות את מערכות ה-UCS שלה ● שפיר הוסיף, כי "נדרש לצמצם את פרק הזמן מרגע הטמעת השרת ועד כניסתו לייצור"

עודד שפיר, סמנכ"ל מכירות לקוחות אסטרטגיים בסיסקו ישראל

"בניגוד ל-HP, סיסקו (Cisco) היא שחקנית צעירה בעולם מערכות המיחשוב האחודות ומצויה במגרש רק שלוש שנים. אולם, כבר כיום היא שנייה ל-HP. סיסקו הטמיעה בארץ בקרב יותר מ-200 לקוחות את מערכות ה-UCS שלה ובשנה הקרובה הכמות צפויה להכפיל את עצמה. ההטמעות מבוצעות ההטמעות בכלל מגזרי המשק – טלקום, תעשיה, התעשיות הביטחוניות, היי-טק ופיננסים", כך אמר עודד שפיר, סמנכ"ל מכירות לקוחות אסטרטגיים בסיסקו ישראל.

שפיר אמר את הדברים בראיון לאנשים ומחשבים, שהתקיים במסגרת כנס לקוחות שערכה היום (ג') בינת בשיתוף סיסקו ישראל בקראון פלאזה סיטי סנטר במגדלי עזריאלי שבתל אביב.

לדבריו, "נדרש לצמצם את פרק הזמן מרגע הטמעת השרת ועד כניסתו לייצור. המערכות שלנו מביאות לקיצורי זמן משמעותיים בתחום, לעומת הטמעה מקבילה של שרתי HP, יבמ (IBM) או דל (Dell)".

"כתוצאה מהטמעת מערכות המיחשוב האחודות של סיסקו, המנמ"ר מקבל יותר כוח מיחשוב מכמות קטנה יותר של שרתים", הוסיף שפיר. "באופן זה נחסך גם מקום בחדרי המיחשוב וגם נחסכת צריכת האנרגיה".

"בסופו של יום", ציין, "כל ההיבטים הללו מתבטאים בכסף, שהוא משאב שמקוצץ תדיר מתקציביהם של המנמ"רים". כמו כן, הוא אמר ש-"ניהול אחוד של המערכות מביא למיטוב בתפעול שלהן".

שפיר הוסיף, כי סיסקו משתפת פעולה עם סאפ (SAP) בכך ששתי החברות מטמיעות את פתרון SAP HANA. "הלקוח מקבל מערכת שעברה הסמכה ויכול להתחיל לעבוד עימה באופן מיידי", אמר. "הדבר רלוונטי הן עבור לקוחות קיימים והן עבור חדשים. כמו כן, אנחנו מקיימים שיתופי פעולה עם EMC, נט-אפ (NetApp) וחברות נוספות".

הוא חזה ש-"ב-2013 נוסיף לקוחות מרכזיים בשוק ונרחיב את בסיס הלקוחות הקיים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים