ניו יורק: סרגיי ברין נצפה בוחן את המשקפיים של גוגל ברכבת התחתית

הלבוש העממי והחזות הלא מתבלטת של אחד ממייסדי גוגל לא הצליחו להסתיר את זהותו, ונוח זרקין, אחד הנוסעים ברכבת, מיהר לצלם ולפרסם את התמונה בטוויטר ● "הרגע ניהלתי שיחה קצרה עם האדם החזק בעולם ברכבת התחתית לכיוון מרכז העיר, ואני יכול לדווח שהוא נחמד", כתב הצלם

סרגיי ברין, ממייסדי גוגל (Google), לקח ביום ב' האחרון את המשקפיים האלקטרוניים של ענקית החיפוש, Google Glass, לנסיעת מבחן ברכבת התחתית של ניו יורק – ועורר את תשומת ליבם של התושבים המופתעים. כך, למרות הלבוש העממי והחזות הלא מתבלטת במיוחד של ברין, הוא זוהה על ידי אחד הנוסעים ברכבת, שמיהר לפרסם את התמונה בטוויטר (Twitter).

"הרגע ניהלתי שיחה קצרה עם האדם החזק בעולם ברכבת התחתית לכיוון מרכז העיר", כתב נוח זרקין בחשבון הטוויטר שלו, "ואני יכול לדווח שהוא איש נחמד". זרקין מעיד על עצמו כחובב אבות טיפוס של מוצרי חומרה, מיחשוב נלבש ומציאות מרובדת, ואף עוסק בתחום. זרקין הוסיף ודיווח בבלוג שלו, כי נתקל כבר מספר פעמים במשקפיים של גוגל במסגרת עבודתו, ולכן לא הופתע לגלות איש גוגל מרכיב אותם ברכבת התחתית. לאחר שביקש לצלם אותם והאיש הסכים, הוא הבין כי מדובר בלא פחות מסרגיי ברין בעצמו.

במענה לשאלתו של זרקין, אישר ברין, כי הוא נמנה על צוות המפתחים של הפרויקט המכונה Core X, והוסיף כי כמאה אנשים מחוץ לפרויקט כבר משתמשים באבות טיפוס של המשקפיים המדוברים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים