הערכה: טוויטר תנפיק מניות לציבור בשנת 2014

השינויים בהנהלת הרשת החברתית, הערכת השווי, הצעדים האסטרטגיים וההכנסות ממכשירים ניידים מצביעים על צעדים של טוויטר בדרך להנפקת מניות לציבור – כך עולה מדו"ח של פירמת האנליסטים Greencrest Capital ● עוד ציינו האנליסטים, כי שווי החברה יגיע ל-10.5 מיליארד דולרים עד 11 מיליארד דולרים "בסוף שנת 2013 או תחילת שנת 2014"

רגע עם טוויטר

בטוויטר (Twitter) נערכים להנפיק מניות לציבור בשנה הבאה – כך על פי דו"ח של פירמת האנליסטים Greencrest Capital מניו יורק. בפירמה טוענים, כי כל הסימנים מצביעים על כך, ובכלל זה השינויים בהנהלת הרשת החברתית, הערכת השווי, הצעדים האסטרטגיים וההכנסות ממכשירים ניידים.

"האם בטוויטר נערכים לקראת הנפקה ראשונית של מניות לציבור (IPO) בשנת 2014? בחברה ביצעו בתקופה האחרונה מספר צעדים, ובכלל זה שינויים בהנהלה, שיפורים באתר, התרחבות עולמית ושיתופי פעולה אסטרטגיים חדשים – וכל הסימנים האלה מצביעים על הנפקה אפשרית של מניות לציבור בשנת 2014. מלבד זאת, בחברה נהנים מההתבססות של פלטפורמת המונטיזציה ומערכי משתמשים יציבים ונאים", כתבו סנטוש ראו ומקס וולף בדו"ח פירמת האנליסטים. עוד ציינו, כי "ההערכה הבסיסית והחיובית שלנו לגבי טוויטר מתבססת על ארבע הזדמנויות צמיחה שממתינות לחברה: יכולות מונטיזציה שמבוססות על פרסום וצוברות תנופה; שיתופי פעולה אסטרטגיים עם חברות מובילות ומותגים ידועים; צמיחה נאה של שירותי טוויטר במכשירים ניידים; והרחבה של טביעת הרגל העולמית".

בפירמת Greencrest מעריכים, כי שווי החברה יגיע ל-10.5 מיליארד דולרים עד 11 מיליארד דולרים "בסוף שנת 2013 או תחילת שנת 2014". עוד צופים האנליסטים, כי ההכנסות יצמחו ב-2014 ל-1.028 מיליארד דולרים, זאת בהשוואה ל-605 מיליון דולרים בשנת 2013 ו-295 מיליון דולרים בשנת 2012.

בין הסימנים להנפקה קרובה, מונים האנליסטים את השינויים בהנהלת טוויטר שבוצעו לפני חג המולד האחרון. כך, מנהל הכספים הראשי לשעבר, עלי רואוגני, מונה לתפקיד מנהל התפעול הראשי, בעוד שמייק גופטה, החשב של Zynger לשעבר, החליפו בתפקיד. לכך יש להוסיף את המינוי של מייק דייווידסון, מנכ"ל Newsvine לשעבר, לתפקיד סגן נשיא לעיצוב. על פי האנליסטים, צעדים אלו מהווים עדות לכך שבטוויטר "מרכיבים צוות של מנהלים ותיקים ומנוסים שיובילו אותה בהצלחה אל ההנפקה המיוחלת".

טוויטר סירבה להתייחס לדברים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים