מנוף IT החלה בהטמעת פתרון הענן של אורקל בגלעם; ההיקף: מיליוני שקלים

גלעם בחרה בפתרון CRM מבוסס SaaS כדי להימנע מתחזוקה, שדרוגים וטיפול שוטף בתחזוקת היישום, תוך התמקדות בעיקר - שיפור השירות ללקוחות ומתן מענה לדרישות ההנהלה למידע עדכני ואמין ● אלברטו מרנפלד, אורקל ישראל: "גלעם היא הלקוח הראשון בארץ שרכש את פתרון הענן. עבורנו זוהי אבן דרך חשובה בביסוס פלטפורמת הענן של אורקל"

מנוף IT החלה בהטמעת פתרון הענן של אורקל (Oracle) בגלעם. פתרון הענן Oracle Fusion CRM ישרת 50 מעובדי החברה, שהיא לקוחת פתרון ה-CRM בענן הראשון של ענקית ה-IT בישראל. המערכת תשמש ככלי עבודה מרכזי לאנשי המכירות בחברה. הפרויקט, שהחל בדצמבר האחרון ויסתיים בפברואר השנה,כולל אספקת תוכנה כשירות, SaaS, למשך חמש שנים. היקפו הכספי של הפרויקט לא נמסר לפרסום, אולם לאנשים ומחשבים נודע כי הוא עומד על מיליוני שקלים.

גלעם בחרה בפתרון CRM מבוסס SaaS כדי להימנע מתחזוקה, שדרוגים וטיפול שוטף בתחזוקת היישום, תוך התמקדות בעיקר – שיפור השירות ללקוחות ומתן מענה לדרישות ההנהלה למידע עדכני ואמין. הפתרון כולל ניהול של רשת חברתית פנימית, אשר תומכת בכוח המכירות של הארגון המתמודד מול מכירות מורכבות.

קבוצת גלעם נוסדה בשנת 1940 ומתמחה בייצור, שיווק, הפצה ושירות בתחום העמלנים והסוכרים לתעשיות רבות ומגוונות בישראל ובעולם.

לדברי אלברטו מרנפלד, סמנכ"ל מכירות אפליקציות באורקל ישראל, "גלעם היא הלקוח הראשון בארץ שרכש את פתרון הענן. עבורנו זוהי אבן דרך חשובה בביסוס פלטפורמת הענן של אורקל, אשר מכילה פתרונות בתחום של ניהול כוח אדם, גיוס עובדים ומודולים נוספים בעולם הפיננסי".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. רן זוהר

    50 רישיונות לחמש שנים + 3 חודשי הטמעה. נניח שזה רק רק מיליון מאתיים אלף שקלים. 200 אלף הטמעה נשאר 250K ל 5 שנים - 50K לשנה, 1000$ למשתמש לשנה. לא זול.

אירועים קרובים