גוגל הוסיפה מפות חדשות ועדכניות של צפון קוריאה

העדכון, שכולל גם אזורים שזכו לחשיפה מועטה בלבד, נעשה בעזרתם של "קרטוגרפים אזרחיים", שמיפו אזורים שעד עתה לא היו לגביהם פרטים רבים בתוכנת Google Map Maker ● בבלוג החברה נכתב, כי "אנו שואפים לספק את המפות הכי מקיפות, מדויקות וקלות לשימוש"

האם גם הפעם ידה של צפון קוריאה במעל? צילום: אימג'בנק

גוגל (Google) עדכנה את שירות המפות שלה, Google Maps, והוסיפה מפות עדכניות של צפון קוריאה. המפות החדשות כוללות גם אזורים שזכו עד כה לחשיפה מועטה בלבד. העדכון נעשה בעזרתם של "קרטוגרפים אזרחיים", שמיפו אזורים שעד עתה לא היו לגביהם פרטים רבים בתוכנת Google Map Maker.

"אנו שואפים לספק את המפות הכי מקיפות, מדויקות וקלות לשימוש", כתב ג'ייאנט מיזורה, מנהל מוצר בכיר שמופקד על תוכנת Google Map Maker, בהודעה שפרסם בבלוג של גוגל. "לשם כך אנו מעדכנים כל העת אזורים שעד כה לא מופו בצורה מפורטת".

צפון קוריאה, אחת המדינות המבודדות בזירה הבינלאומית, נחשבת כבר שנים רבות לאחד המקומות הגדולים ביותר שלגביהם יש נתוני מיפוי מועטים בלבד. "היום אנו משנים מציאות זו ומוסיפים מפות מפורטות יותר של צפון קוריאה בשירות המפות של גוגל", נכתב בבלוג הרשמי של החברה. כזכור, לא מכבר ביקר יו"ר גוגל, אריק שמידט, בצפון קוריאה – אם כי לא נראה שיש קשר בין שני האירועים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים