HP פרסמה הנחיות לעבודת תלמידים במפעליה בסין

החברה פרסמה שורת הנחיות לשותפים בשרשרת האספקה שלה בסין, שנועדו להסדיר את הנושא, עקב "עלייה משמעותית בשימוש בסטודנטים ובעובדים זמניים" במפעלי הייצור ברחבי המדינה ● בין ההנחיות: עבודה יכולה להיעשות רק וולונטרית; אסור להעסיק תלמידים ועובדים זמניים מעבר לשעות שבחוק; ויש להתיר להם לעזוב את העבודה בכל עת מבלי שיהיו לכך השלכות שליליות ● HP מבטיחה להרחיב את הביקורת על יישום ההנחיות

HP פרסמה הנחיות חדשות למעסיקים עבור השותפים בשרשרת האספקה שלה בסין. זאת בתגובה למה שמכנים בחברה "עלייה משמעותית בשימוש בסטודנטים ובעובדים זמניים" במפעלי הייצור ברחבי המדינה.

"פעלנו בשיתוף עם גורמים מובילים בסין כדי לגבש את ההנחיות החדשות שלנו לגבי עבודה של תלמידים ועובדים זמניים, ולהבטיח עמידה בסטנדרטים הגבוהים ביותר להעסקה אתית של עובדים", מסר טוני פרופט, סגן נשיא בכיר לפעילות עולמית של שרשרת האספקה, בהודעה שפורסמה ביום ו'.

בין ההנחיות החדשות: עבודה יכולה להיעשות רק באופן וולונטרי; אסור להעסיק תלמידים ועובדים זמניים מעבר לשעות הקבועות בחוק; יש להתיר להם לעזוב את העבודה בכל עת מבלי שיהיו לכך השלכות שליליות מבחינתם; ויש לציית לכל התקנות המקומיות המסדירות עבודה של תלמידים ועובדים זמניים, ובכלל זה מגבלות גיל, תנאים בסביבת העבודה, שעות עבודה, חוזה עבודה ותקופת ההעסקה.

מלבד זאת, ההנחיות קובעות שרוב העובדים במפעלי הספקיות של HP צריכים להיות עובדים במשרה מלאה, ולא תלמידים. במקומות שבהם מועסקים תלמידים, יש לתת להם משימות שמשלימות את תחום הלימודים העיקרי שלהם.

ב-HP טוענים, כי הנחיות אלה הן "הראשונות בענף ההיי-טק" שמסדירות עבודה של תלמידים ועובדים זמניים במפעלים של שרשרת האספקה בסין. בחברה הבטיחו בנוסף להגביר את תדירות הביקורות שנועדו להבטיח ציות להנחיות אלה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים