ביל גייטס: "בינג הוא מוצר טוב יותר מגוגל"

"אתם מוזמנים להשוות, בינג מוצר טוב יותר מגוגל", אמר יו"ר מיקרוסופט בשיחה עם משתמשי הרשת החברתית רדיט ● גייטס נשאל אם חלונות 8 היא כישלון, והשיב: "חלונות 8 מציגה התקדמות עצומה, ואנשים רבים נוספים יווכחו בכך כשיופיעו עבורה יישומי תוכנה ומוצרי חומרה נפלאים"

עדיין האיש העשיר בעולם. ביל גייטס

"בינג (Bing) הוא מוצר טוב יותר מגוגל (Google)", אמר ביל גייטס, יו"ר מיקרוסופט (Microsoft) בתשובה לשאלה "אתם באמת משתמשים בבינג?", שנשאלה במסגרת שיחה מסדרת Ask Me Anything עם משתמשי הרשת החברתית רדיט (Reddit). "אתם מוזמנים להשוות", אמר גייטס, "בינג טוב יותר מגוגל כיום. נכון, אני לא נייטרלי, אבל הושקעה כמות מדהימה של עבודה על מנת לשפר את בינג". במענה לשאלה אם מערכת ההפעלה חלונות 8 (Windows 8) היא כישלון, השיב גייטס, כי מערכת ההפעלה מבית מיקרוסופט "מציגה התקדמות עצומה, ואנשים רבים נוספים יווכחו בכך כשיופיעו עבורה יישומי תוכנה ומוצרי חומרה נפלאים".

בשיחה שנמשכה כשעה, דן גייטס גם בחייו האישיים וביוזמות הפילנתרופיה שלו. במענה לשאלה מה הוא המוצר הטוב ביותר שהוא מצטער שנכשל, נקב גייטס בשמו של מסד הנתונים WinFS, שלא הגיע בסופו של דבר לשוק. את הדיון ניהל גייטס ממחשב לוח Surface Pro, שלדבריו "מחירו ירד במשך הזמן והוא יזכה לתפוצה גבוהה".

גייטס סירב להשיב אם היה לו פעם מחשב מק (Mac), אך לגבי יחסיו עם מייסד אפל (Apple) המנוח, סטיב ג'ובס, הוא השיב: "שררה בינינו הערכה הדדית. הפרויקט המשותף הגדול ביותר שלנו היה מחשב מק, כאשר מיקרוסופט העסיקה במסגרת הפרויקט יותר אנשים מאפל עצמה, משום שכתבנו עבורו הרבה יישומים. נפגשתי עם סטיב באופן קבוע במשך השנים, וביליתי עמו אחר צהריים אחד מספר חודשים לפני שהלך לעולמו".

במענה לשאלה מה יהיה "הדבר הגדול הבא בטכנולוגיה", הוא הימר על טכנולוגיות שיסייעו ליצור אינטראקציה עם מחשבים. לדבריו, "רובוטים, צגים מתקדמים וזיהוי דיבור ישנו את האופן שבו אנו תופסים את המחשבים. צילום, פיקוד קולי וזיהוי כתב יד יאפשרו ליצור אינטראקציה עם מחשבים בדרכים חדשות".

השיחה עם אחד מהאנשים העשירים בעולם הייתה שזורה בהומור. בתחילה הציג גייטס סרטון ביו-טיוב (Youtube), בו הוא משיב על שלוש שאלות שלדעתו יישאל בשיחה, ובכלל זה האם היה מעדיף להילחם מול 100 סוסים בגודל ברווז או מול ברווז אחד בגודל סוס. לסיום הוא צירף קישור למם עם תמונה מביכה שלו, וכיתוב שבו הוא מבקש עצות כיצד להעלים את התמונה מהרשת.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים