AirWatch גייסה 200 מיליון דולרים בסבב גיוס ראשון

הגיוס, שהובל על ידי Insight Venture Partners, נועד לטובת רכישת חברות חדשות בתחום ניהול המכשירים הניידים בארגוני אנטרפרייז, תוך דגש על פתרונות אבטחת מידע בתחום

26/02/2013 16:27

AirWatch, המתמחה בתחום ה-MDM (ר"ת Mobile Device Management), הודיעה על גיוס בהיקף 200 מיליון דולרים בסבב גיוס ראשון. הגיוס נועד לטובת רכישות חדשות והתרחבות בשווקים הבינלאומיים.

ההודעה הרשמית על הגיוס ניתנה אמש (ב') על ידי מנכ"ל החברה, ג'ון מרשל, במסגרת אירוע הערב שערכה AirWatch בביתן הענק שהקימה בתערוכת MWC 2013 בברצלונה. מרשל ציין, כי מדובר בגיוס הראשון של AirWatch – שנעזרה בחברת ההשקעות הגדולה Insight Venture Partners, ואמר שהכסף ישמש בעיקר לטובת רכישת חברות חדשות בתחום ניהול המכשירים הניידים בארגוני אנטרפרייז, תוך דגש על פתרונות אבטחת מידע בתחום.

בשנה האחרונה צמחה AirWatch באופן משמעותי, עם התרחבות של למעלה מ-500 לקוחות חדשים כל חודש. "Air Watch מנהלת כיום את כל הפעילות הניידת עבור חברות האנטרפרייז הגדולות בעולם, וביניהן עשרות מתוך חברות ה-Top 100 העולמיות בתחומי האנרגיה, התרופות והמכשור הרפואי, הקמעונאות והתעשיה", ציין מרשל.

החברה פועלת ב-150 מדינות ומשרתת כ-6,000 לקוחות ברחבי העולם, כולל למעלה מ-70 לקוחות מוביסק בישראל – המייצגת את מוצריה בארץ ומפעילה מרכז תמיכה בעברית. AirWatch מעסיקה למעלה מ-1,200 עובדים ברחבי העולם ומוצריה תורגמו כבר ל-18 שפות.

גדי גילאון - מנכ"ל מוביסק (משמאל), ושלום שמחון - שר התעשייה והמסחר של ישראל, בביתן מכון היצוא בתערוכת MWC 2013 בברצלונה. צילום: פלי הנמר

מימין: אלן דיברי - יו"ר AirWatch, שמעון ענבר - מנהל התשתיות ברשות הטבע והגנים, ג'ון מרשל - מנכ"ל AirWatch, וגדי גילאון - מנכ"ל מוביסק, נציגת AirWatch בישראל. צילום: פלי הנמר

גדי גילאון, מנכ"ל מוביסק – המייצגת בישראל את AirWatch, מסר כי "הגיוס מהווה הוכחה נוספת לכך ש-AiWatch מובילה את שוק ה-MDM העולמי". הוא ציין, כי לאחרונה זכתה AirWatch בפרס של גרטנר (Gartner) כמובילה בתחום ה-MDM, ונבחרה על ידי פרוסט אנד סאליבן (Frost & Sullivan) ופורסטר (Forrester) כמובילה בחדשנות ובערך ללקוח.

הכותב הוא שליח אנשים ומחשבים לספרד

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים