AirWatch הכריזה על אינטגרציה ל-Samsung Knox – להטמעה מלאה באנדרואיד

הפתרון, מסרו ב-AirWatch, מותאם באופן מלא לאנדרואיד ולאקו-סיסטם של גוגל ונותן מענה הן לפתרונות אנטרפרייז והן לפתרונות BYOD בארגונים ● מוביסק - נציגת AirWatch בישראל, סיפקה אמש את הזווית הישראלית בכנס, כאשר ברק כהן - מנהל תחום המובייל ב-Mind Lab Group ואורח מוביסק בברצלונה, הציג את פתרונות Mind Lab מבוססי AirWatch והסביר לקהל על תרומתם של מכשירים ניידים במערכת החינוך

27/02/2013 16:41

AirWatch הכריזה אמש (ג') בוועידת המובייל MWC בברצלונה, על אינטגרציה ל-Samsung Knox – להטמעה מלאה באנדרואיד (Android). הפתרון של סמסונג (Samsung) מאפשר מתן אבטחת מידע מקצה לקצה – החל מהחומרה ועד לשכבה האפליקטיבית. הפתרון, מסרו ב-AirWatch, מותאם באופן מלא לאנדרואיד ולאקו-סיסטם של גוגל (Google) ונותן מענה הן לפתרונות אנטרפרייז והן לפתרונות BYOD (ר"ת Bring Your Own Device) בארגונים.

"Airwatch, עם ניסיון של למעלה מ-20 שנה בפתרונות מובייל לארגוני אנטרפרייז, תאפשר לנו לתת ליחידות ה-IT בארגונים פתרון כולל ושקט נפשי", מסר ד"ר אינג'ונג רהי, סמנכ"ל בכיר בסמסונג.

מוביסק (Mobisec) – נציגת AirWatch בישראל, סיפקה אמש את הזווית הישראלית בכנס, כאשר במסגרת הצגת מפת הדרכים של AirWatch לעולם החינוך – שנערכה על בימת המליאה המרכזית, קיימה גם הרצאה של ברק כהן – מנהל תחום המובייל ב-Mind Lab Group ואורח מוביסק, אשר הציג את פתרונות Mind Lab מבוססי AirWatch והסביר לקהל על תרומתם של מכשירים ניידים במערכת החינוך.

גדי גילאון, מנכ"ל ומייסד מוביסק, בביתן הענק של סמסונג, איתה נחתם שיתוף הפעולה. צילום: פלי הנמר

ברק כהן, מנהל תחום המובייל ב-Mind Lab Group, מציג פתרון ישראלי לעולם החינוך. צילום: פלי הנמר

הכותב הוא שליח אנשים ומחשבים לספרד

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים