מיקרוסופט: מנויים עשויים לקבל עדכונים של אופיס 2013 מדי שלושה חודשים

החברה הודיעה, כי תוכל לספק את העדכונים בקצב מהיר יותר, אולם לא ברור אם זה אמנם יהיה מדי רבעון ● כך או כך, על פי מיקרוסופט, בקרוב תהיה לה היכולת הטכנולוגית לעשות זאת

מיקרוסופט (Microsoft) תוכל לעדכן את חבילת אופיס 2013 (Office 2013) בקצב של עד ארבע פעמים בשנה – שינוי משמעותי בהשוואה לקצב הפיתוח המתון יותר עד כה. החברה מציגה את קצב עדכונים הזה כיתרון שממנו ייהנו מי שירכשו מנוי מתמשך לחבילת אופיס 365 (Office 365), שהוצגה השנה.

כבר בינואר ציין קורט דל-בנה, מנהל חטיבת חלונות (Windows), כי לקוחות שירכשו מנוי למהדורת Office 365 Home Premium ייהנו מעדכונים תכופים יותר, בניגוד לקצב הנוכחי, שעמד על גרסה חדשה אחת לשלוש שנים. אולם, דל-בנה לא נקב בזמנו בתדירות העדכונים.

בשבוע שעבר, בוועידת הטכנולוגיה של מורגן סטנלי (Morgan Stanley), כבר ציין דל-בנה במענה לשאלה, כי "הקמנו כבר את המנגנון שיאפשר לעדכן את חבילת אופיס 2013 מדי רבעון". הוא הוסיף, כי "מי שירכשו מנוי יוכלו לעדכן גם את המהדורה השולחנית של אופיס ולא ייהנו רק מעדכון של המהדורה המקוונת".

יש להדגיש שדל-בנה לא הבטיח עדכון מדי רבעון, אלא רק ציין שמיקרוסופט תוכל לעשות זאת מבחינה טכנית. עם זאת, מייקל סילבר, אנליסט מגרטנר (Gartner), הביע אופטימיות באשר לסיכוי שמיקרוסופט אכן תעשה זאת בפועל. "אין ספק שהיא תציע עדכונים בקצב מהיר יותר, ויש לקוות שהיא תעשה זאת אחת לשלושה חודשים", אמר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים