טוויטר תפסיק התמיכה ביישום TweetDeck באנדרואיד וב-iOS

אתר המיקרו בלוגים מסר כי עיקר השימוש באפליקציה נעשה באמצעות מחשבי ה-PC, בעוד שבמכשירים הניידים עיקר השימוש הוא ביישום הבסיס של טוויטר, ולכן יסיר כבר בתחילת מאי את היישומים מהחנויות הרלוונטיות ● עוד החליטה טוויטר לבטל את היכולת לעקוב ביישום גם אחרי תזרים החדשות של פייסבוק

רגע עם טוויטר

טוויטר (Twitter), אתר המיקרו בלוגים, הודיע אתמול (ב') על הפסקת התמיכה ב-TweetDeck, האפליקציה הפופולרית של החברה למעקב אחר הנעשה באתר עבור פלטפורמות האנדרואיד (Android), וכן ל-iOS של אפל (Apple) ו-AIR של אדובי (Adobe). היישומים המתאימים יוסרו בתחילת מאי מהחנויות הרלוונטיות, ובינתיים טוויטר תפסיק את התמיכה בהם. כמו כן החליטה החברה לבטל את היכולת לעקוב ביישום גם אחרי תזרים החדשות מפייסבוק (Facebook).

על פי החברה, לפי המעקב שביצעה טוויטר אחר השימוש ב-TweetDeck, אותה רכשה במהלך 2011, המשתמשים הכבדים שלה עושים זאת באמצעות מחשבי ה-PC, בעוד שבמכשירים הניידים עיקר השימוש הוא ביישום הבסיס של טוויטר. לכן, היא החליטה להשקיע יותר בפיתוח ובקידום היכולות של היישום השולחני, כולל יישום שניתן להטמעה בכרום (Chrome) וניתן להורדה מחנות היישומים של הדפדפן – וזאת על חשבון היישומים למכשירים הניידים שפחות נמצאים בשימוש. מניע אחר להחלטה הוא שהיישומים במכשירי האנדרואיד וה-iOS משתמשים בגרסת ה-API הראשונה של טוויטר, בה היא תפסיק לתמוך כבר החל מתחילת אפריל הקרוב.

"באחרונה הוספנו תכונות חדשות ליישומי הדפדפן, כולל תכונות מיוחדות כמו קבלת הודעות", מסרה החברה. "כמו כן הענקנו ל-TweetDeck השולחני מראה חדש, כלים כמו השלמה אוטומטית של מילות חיפוש, מסנני חיפוש ועדכון אוטומטי של התזרימים אחריהם עוקב המשתמש. ההשקעה בחוויית הרשת של TweetDeck מצד אחד, וביטול התמיכה ביישומים מצד שני, משקפים את המקומות בהם המשתמשים הכבדים של TweetDeck פעילים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים